středa 7. ledna 2015

Co je nového v DM?

Vítám vás u dalšího článku :-). Dnes se podíváme na novinky z prodejny DM. To jsem tak zase jednou šla do DM kuknout se, co je nového a našla jsem tam velmi zajímavé kousky, které v drogeriích už dlouho hledám. Bez dalších okolků jdeme na to :-).  

Balea krém na tělo, obličej a rty - 30ml, 34Kč

Krém má dvě verze. Svůdnou růži a levanduli a půvabnou sladkou višeň (s tou višní si nejsem jistá, protože ten krém jsem ještě neotevřela a Google mi moc neporadil). Oba krémy jsou v nádherných retro dózičkách, díky kterým jsem si produkt i kupovala. Jak jsem říkala, používám teď verzi s růží a levandulí a na večer je to velmi uklidňující vůně. Používám ho tak všelijak. Když mám chuť si něčím zavonět pod ňufákem, tak se jím namažu a užívám si tu jemnou vůni, která mi připomíná krémy mojí babičky. Krém se rychle vsakuje a je velmi jemný a celkem i hydratuje. Je to spíše taková blbůstka, než potřebnost.





Ebelin štětec na oční stíny Duo - 149Kč

Po tomto štětci se v drogériích sháním od té doby, co jsem se začala více zajímat o kosmetiku (asi tři roky). Měli jste vidět moje nadšení, když jsem ho konečně objevila právě v DM. Štětec koupíte v praktickém pouzdře, které je vhodné i na cestování, i když bych snesla, kdyby bylo i menší. Štětec je oboustranný, na jedné straně je blendící část a na druhé je plochý rovně střižený štětec, který můžete využít například na linky, na obočí, nebo v nejhorším případě i na nanášení stínů. Blendící štětec se mi velmi líbí. Dají se s ním rozblendit stíny krásně do ztracena, zatím nepelichá, velmi dobře se s ním pracuje a je hlavně huňatý tak, že se na konci rozšiřuje, což mi přijde pro blendění jako nejlepší tvar. Pro srovnání jsem vyfotila i mé ostatní blendiče z Essence a E.L.F.u a tady ten mi vyhovuje asi nejvíc. Štětec je navíc hypoalergenní, takže by měl být vhodný i pro nás, co máme alergii na zvířecí srst. Doporučuji koupit.




Ebelin štětec na oční stíny 4v1 - 119Kč

Kupovala jsem spíše ze zvědavosti a proto, že se mi zdál být praktický na cesty (ne že já bych nějak moc cestovala :-D). Balení obsahuje obal na cestování, obal, ve kterém je štětec a jeho části uložen, jednu rukojeť a tři štětcové nástavce s jednou houbičkou. Násadce se dají nasadit bez problému, ale musíte na ně trochu přitlačit, jinak se budou kývat. První dvě násady se dají využít na nanášení stínů přes celé víčko, do záhybu, nebo na rozblendění linky. Na rozmazávání stínů jsou však krátcí. Nevím si moc rady se zkoseným štětečkem. Na linky je moc nemotorný a na obočí moc velký. Ještě se s ním budu muset porvat. A nakonec zde máme klasický houbičkový aplikátor, který jsem teda ještě nepoužila, ale nevypadá špatně. Celkově si ale myslím, že tento set není nutné mít za každou cenu doma.


Vlevo za sucha vpravo za mokra a použitá

Ebelin houbička/vajíčko na make-up - 129Kč

JO! Po tomhle vajíčku jsem toužila hodně dlouho a konečně jsem se dočkala. Pro jistotu jsem si koupila hned dvě, kdyby náhodou, protože bohužel nevím, jestli tyto pomůcky jsou ve stálé nabídce, nebo jestli je to jen nějaká LE. Každopádně jsem se do vajíčka asi trošku zamilovala. Funguje jako každý jiný "beauty blender". Nejdřív ho namočíte, zvětší se, nanesete na něj (lépe řečeno na ruku) make-up a pak vajíčkem ťupkáte po tváři a tím vám vajíčko krásně make-up zapracuje do pleti a vypadá hodně přirozeně. Navíc když je vajíčko vlhké, pěkně vám tu pleť (i vás) probudí po ránu, teda aspoň u mě to funguje :-D. Jedinou nevýhodou je asi to, že sežere moc produktu a že to možná někomu přijde nehygienické. No toto já zas tak neřeším, dokud se neobjeví nějaké problémy na pleti. Takže pokud byste rády vlastnily něco takového, utíkejte do DM :-).

Ještě jsem zapomněla zmínit čistič štětců od Ebelin, ale o tom třeba pak napíšu samostatný článek :-). Mějte se tedy zatím krásně. Vaše Mi.

Jo a plánuju trošku změnit logo blogu, takže zatím je tam provizorně dané staré a až se s tím novým nějak popářu tak ho tam dám :-).

6 komentářů:

  1. Stále přemýšlím nad těmi houbičkami na nanášení make upu. Štve mě, jak mám pořád špinavé ruce...
    Zvu vás všechny na mou Giveaway o voňavé ceny :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych se jich nebála být tebou a šla bych do nich :-). Od té doby co je mám, tak mě make-up nedělá nevzhledné mapy, ale splyne krásně s kůží. Akorát mám problém s tím, že nevím, kam je položit, aby pořádně uschly. Je to asi opravdu trochu nehygyenické. Ale dělají lepší finiš než štětce.

      Vymazat
    2. Tu hubku treba zakazdym namocit, alebo staci len raz ??? :) prave som si ju zaobstarala tak sa tesim na jej prve pouzitie :D

      Vymazat
    3. Houbička se namáčí před každým použitím a to tak, že se vždy namočí a vymáčkne a to několikrát, dokud se nepřestane zvětšovat...většinou stačí tak třikrát, čtyřikrát. Já jsem s ní teda velice spokojená, jen mi celkem vadí její čištění...to jsem ještě pořádně nevychytala. Nejdřív jsem ji čistila normálně pod tekoucí vodou, ale to nic moc nedělalo, i když jsem použila čistič. Potom jsem ale našla návod zde https://www.youtube.com/watch?v=0RgBfSrwNAI a zkusila jsem tu houbičku nechat přes noc ve vodě s čističem...a taky nic moc...ještě to musim nějak dokoumat, jinak naprostá spokojenost.

      Vymazat
  2. No paráda, zrovna jsem si říkala, jak jsem hodná, že jsem už 14 dní (doufám) nebyla v DM. Ale ty krémíky chci a ten štětec 4v1 mi taky připadá zajímavej, vlastně vše, o čem píšeš, vypadá zajímavě, takže tam budu prostě muset taky vyrazit, nedá se nic dělat :))))

    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U těch krémů si nejsem jistá, jestli je někde ještě budou mít, protože u nás jsem je teda už neviděla, ale třeba se ti poštěstí :-)

      Vymazat

Budu ráda za každý komentář :)