čtvrtek 10. září 2015

Novinky Essence: rtěnka, pastelka a tvářenka

Vítám vás opět u nového článku. Minulá recenze na novinku od Essence nebyla nijak moc pozitivní a tak si tato značka u mě dnes zlepší skóre. Dnes se spolu totiž podíváme na rtěnku, pastelku na rty a skvělou matnou tvářenku. Tak směle do toho.




Essence sheer and shine rtěnka v odstínu 02 Cute nude


Tato rtěnka si mě získala na první podívání. Je to velmi jemná, přirozená barva, která sedne snad každému. Když jsem rtěnku otevřela, rozlinula se zprvu příjemná vůně vanilky, kterou ale následoval jemný smrádek chemie a rtěnkové vůně, což se ale dá lehce přehlédnout, pokud se opravdu na vůni nesoustředíte. První swatch na ruce nebyl nic moc. Rtěnka není plně pigmentovaná, jak už napovídá název, a proto nečekejte, že při jednom přetření budete mít zmalovanou pusu. Tato rtěnka a obzvláště tento odstín spíše podtrhne barvu rtů a dodá jim takovou šťavnatost a jemný lesk. Je velmi krémová a po rtech při nanášení krásně klouže, s čímž přichází i nevýhoda v podobě krátké výdrže. Bez jídla a pití přibližně dvě a půl hodiny, ale díky svému odstínu se ztrácí postupně a nevytváří žádné divné čáry. Také se mi líbí, že nezalézá do vrásek a celkem si i rozumí s sušími místy na rtech, které nijak moc nezvýrazňuje.
Celkově můžu říct, že Essence rtěnky prostě umí. Jen jsem měla trochu problém si vybrat odstín, protože nabízené odstíny byly na mě celkem výrazné, což ale může být potěšující zpráva pro nositelky výrazných rtěnek. Nemůžu posoudit, jaké vlastnosti budou mít další odstíny, ale za mě můžu tuto rtěnku doporučit všemi deseti.




Essence mini sheer lipbalm v odstínu 02 little miss rosie


Jak možná víte, mám moc ráda pastelky na rty a cokoliv na rty v podobě pastelky musí být moje. Nevyhnula se mi ani tato pastelka, která byla ve stojanu poslední a tak jsem ji ihned ukořistila. Ještě si pořádně nejsem jistá tou barvou, která je o něco tmavší, než předešlá rtěnka a také studenější. Čím si ale jistá jsem je, že je určitě více pigmentovaná a o trochu více zalézá do vrásek. Když si k ní přičichnu, necítím nic nepříjemného, spíš mi v dálce voní tropické ovoce...mohla bych tu pastelku mít u nosu furt. Na rtech tato vůně jde cítit také jen velice slabě a za chvíli ji ani nevnímáte. Po rtech také krásně klouže, ale už trochu zvýrazňuje suchá místa, nejspíš díky větší pigmentaci. Určitě bych pastelku nehodnotila jako balzám na rty. Rty vám nevyživí, ani nijak nespraví, za to je ale ani nevysuší a opět dodá takový ten šťavnatý lesk. Výdrž je o maličko lepší než u rtěnky - asi 3 hodiny bez jídla a pití. Pokud najdu i další odstíny a bude mi některý sedět, nebráním se další koupi.



Essence matt touch blush v odstínu 20 berry me up!

 

Na tuto tvářenku jsem byla hodně zvědava, protože zbožňuju matné tvářenky a obzvláště v zastřené růžové. Takže když jsem ji viděla v regále, okamžitě jsem ji vzala. Hodně mě překvapilo, že na to, jak je tvářenka pudrová, tak vůbec nepráší. Nabírám ji vždy štětcem na tvářenku od Ebelin a zatím ani smítko prášku. Nanáší se celkem dobře, i když jsem si občas všimla, že flekatí. Obzvlášť dobře se drží na suchých místech na pleti, takže na to pozor. Pokud se ale pudrujete, s čímž já jsem skončila, myslím, že nebudete mít problém. Dobře roztírá a je to ten typ tvářenky, se kterou to málokdy přeženete. Co mě ale mrzí je její výdrž. Nepočítejte, že by vám třeba vydržela přes celou školu, nebo práci. Asi po 4-5 hodinách je úplně fuč a to i když použijete fixátor na make-up. To je ale tak jediné, co bych vytkla.

Takže tyto produkty můžu vřele doporučit a Essence si u mě zase šplhlo :-). Pro dnešek je to vše, mějte se krásně. Vaše Mi.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář :)