sobota 20. února 2016

Proč ze mě NIKDY nebude úspěšná blogerka



Ahoj. Dnešní článek bude asi první takový povídací a trošku i osobní. Tak pokud tohle vylévání emocí a jiné pytloviny nemáte rádi, tak to ani nečtěte.

1. Nedokážu se donutit psát články
Ono se to zdá, že je to strašně jednoduché napsat nějaký článek. Ale víte co? Není. Stojí to celkem dost práce a hlavně času. Než něco nafotíte, než tu fotku upravíte, než to napíšete, než si to zkontrolujete,... A občas mě to hold nebaví.

2. Fotky stojí za prd
Prostě fotím mobilem, který má 5Mpx. A ještě navíc fotím v místnosti bez oken, takže nemám žádné denní světlo (mimochodem mám teda pokoj v „kumbále“, ale já ho miluju). Takže když fotím s bleskem, jsou moc přesvícené, tak je pak musím upravovat a fotit jednu věc třeba desetkrát, než se mi podaří aspoň trochu zachytit barvu produktu a pak když fotím další produkt, tak se mě to zas změní atd. atd.

3. Nejsem schopná si našetřit na foťák
Jo sice si tu stěžuju na mobil, ale jsem ráda, že mám alespoň čím fotit. Foťák si v nejbližší době asi nekoupím, protože prostě na to nemám a chci si na něj vydělat sama, což bez brigády nejde. A proč nemám brigádu?

4. Mám problém se sebevědomím
Jo tohle je celkem osobní věc, ale tak učím se s tím žít a zároveň nějak bojovat, tak mi třeba pomůže, když se svěřím takhle veřejně. Vždycky, když na nějakou brigádu narazím a už už se jim chystám napsat, začne to ve mně hlodat. „To nedáš, to neumíš, zas tam budeš mimo kolektiv, budeš muset mluvit s lidma, na to prostě nemáš“. Jo tohohle „hlásku“ se potřebuju zbavit, ale zatím se mně nějak drží. A když teda píšu nějaký článek tak buď se mi stává, že ho smažu, protože mně prostě přijde naprosto d*****í (promiňte mi to slovo), nebo ho píšu fakt strašně dlouho, protože musím promýšlet každou prkotinu, aby si moje vnitřní já, ten „hlásek“, nemělo na čem smlsnout. I když ono se vždycky něco najde. 

5. Dost často se nedokážu vyjádřit
Prostě chci něco popsat, nějakou věc. A ono to nejde. Dumám nad tím, co o tom napsat. Aspoň větičku. Prostě líbí se mi tohle a tohle a tady to je na tom zas takové nic moc. Proč se sakra nemůžu vymáčknout? Jo jsem asi zralá na cvokaře :-D. Už když píšu tohle, tak strašně dlouho hledám slova a pořád se zastavuju a zkrátka nevím co napsat.

6. Nedokážu publikovat články v nějakém intervalu
Třeba jednou týdně, nebo jednou měsíčně, tak aspoň jednou za čtvrt roku? Prostě dokážu psát jenom tehdy, když mě to jde a když nemám „psací střevo“ tak prostě ze mě nic nevyleze, což souvisí vlastně i s prvním a předchozím bodem. Bohužel psací nálada nebývá tak často, jak bych si přála a nutit se do něčeho... to u mě nemá smysl a je to spíš k horšímu.

7. Kdybych NÁHOUDOU někdy byla slavná...
...nedokázala bych se normálně bavit s ostatními blogery/blogerkami. U mě je problém s tím, že se s moc lidma nesnesu, nebo nevím jak to popsat. Dost často se mi stává, že když s někým mluvím, tak si přijdu jako úplný pitomec a nejradši bych byla neviditelná. A to i když mluvím s úplně v pohodě lidma. Třeba s takovou Hankou (Hana B.) bych si moc ráda pokecala, ale vlastně ani nevím o čem. Nejsem moc zábavný člověk a jsem spíš takový outsider. Asi to souvisí s tím sebevědomím nebo co.. Takže tak.

No to je tak zatím vše, co mě napadá. Tohle berte spíš jako takovou blbůstku, kterou prostě berte s rezervou a s nadhledem a já nevím s čím ještě. Jiní blogeři píšou takové to 50 faktů o mně, tak tady tohle je něco na ten způsob. Tak jo, už stačí. Mějte se krásně a...jsem ráda, že je tu pár lidí, co mě vůbec čte. Každý komentář mě aspoň nakopne k tomu, abych třeba zas někdy napsala nějaký ten další článek. Třeba k poslednímu článku mě nakopla Zdenule z blogu Beauty&Sensitivity tím, že si mě přidala mezi blogy, které čte. Jako to pro mě bylo naprosto úžasné zjištění, které mě nakoplo k tomu, abych ten článek napsala, a zároveň jsem se díky ní začala zajímat o přírodní kosmetiku a pomaličku měním svoje zaměření, co se kosmetiky týče a za to bych jí chtěla moc poděkovat :-). Tak to je teda už fakt konec. Tak ahoj třeba někdy příště. Vaše Mi.

Jo a na závěr něco pro zasmání, ať to tu není tak depresivní :-).

 

8 komentářů:

  1. Není vůbec zač! Jinak se nemusíš bát, že bys byla jediná, kdo má problém s pravidelným vydáváním článků. Já se tím bojuju neustále :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-). Už jsem právě dost často přemýšlela, že ten blog zruším, ale kdykoliv jsem na to začala myslet, tak mi někdo napsal komentář, nebo mě začal sledovat...to zkrátka člověka nakopne. Ale u mě je problém, že mi ten kopanec moc dlouho nevydrží a pak zas dlouhou dobu nic nenapíšu. Už ale trošku plánuju nějaké změny co se týče článků a doufám, že ty mě dokopou k tomu, abych psala víc. Snad se budou líbit.

      Vymazat
  2. Tak s pravidelným publikováním má občas problém každý!

    NEPLECHA NA PLECHU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, to určitě má :-). Jenomže já si to nějak moc beru (souvisí to s tím sebevědomím...teda aspoň myslím).

      Vymazat
  3. S těma fotkama bych si vůbec nedělala hlavu. Když jsem před několika lety zakládala blog, taky jsem fotila na mobil a obrázky mám u článků buď úplně tmavé a malučké, nebo pro jistotu žádné. A i na tom se dá kupodivu stavět. Takže tenhle problém pusť z hlavy. Máš texty, které se skvěle čtou - a to je pro blog podle mě to nejdůležitější! :-)

    Sebevědomí a bod 7... Engree, jestli tě to aspoň drobet uklidní - řeším to samé pořád a pořád dokola. Fakticky. Ten hlásek v hlavě je dost protivná záležitost a zbavit se ho není sranda. Jak ho umlčet napořád - to je otázka do pranice! Ale když nás bude víc, nebudem se bát vlka nic a pak půjde i tohle! :-)

    Pěkňučký den přeju a těším se na další článek!

    Bebe

    PS: ten obrázek je boží! :-D :-D :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju za reakci Bebe :-). Tvůj blog už čtu nějakou tu chvíli (a miluju ho!) a strašně mě to potěšilo, když jsem si přečetla tvůj komentář. Vím, že s tím sebevědomím bojuje spousta lidí, že v tom nejsem sama. Vlastně se dá říct, že jsem si blog založila (kromě jiných důvodů), také proto, abych si trošku to sebevědomí zvedla a třeba poznala nové lidi, se kterýma bych si mohla rozumět. No moc to nepomáhá, ale taky to nezhoršuje, což je vlastně fajn. Ještě jednou moc děkuju za komentář. Snad se hlásku někdy zbavíme.

      PS: Plánuju, že se podobných obrázků objeví na blogu více, tak doufám, že se tu i ostatní pobaví :-).

      Vymazat
  4. Tak s tím sebevědomím to mám stejně. Taky si vždy říkám, jestli to má smysl a když třeba vidím návštěvnost (2 lidi za den) a napadá mě, že to je se mnou fakt bída a pak si řeknu, že mě to baví a že i kdybych ten blog psala pro 2 lidi, tak to má cenu. S pravidelností článků je to ale taky problém. Hlavně když mám zkouškové a 2 měsíce se jen učím. Protože jak říkáš, není to jen něco sepsat do dvou vět, ale je s tím dost práce, kterou mi přijde že pak někteří komentující nedokážou ocenit, když kvůli zviditelnění napíšou jen jo, zajímavý produkt/zajímavý článek a pod tím 150 odkazů na jejich stránky, na jejich giveaway atd. :D
    Takže tím jsem vlastně chtěla říct, že to nesmíme vzdát a taky to, že v tom nejsme samy :)

    Piosek

    OdpovědětVymazat
  5. Moc dík za milý komentář :-). Vidíš, blogu jsem se nedotkla už strašně dlouho a trošku mně to i chybí. Jenže se v mém životě toho teď událo tolik, že na to není čas ani energie. Vlastně za poslední dva roky se mi život obrátil úplně o 180 stupňů. Opustil mě dlouholetý přítel, skončila jsem se školou, našla si nového přítele a novou práci. A to všechno dá člověku zabrat :-D. Na blog už se tolik nevracím, protože mi dost připomíná minulého přítele, který mě vlastně dodal kuráž, abych blog vůbec založila a pomohl mi i se vzhledem blogu. A tak jsem přemýšlela, že bych si založila blog úplně nový a začala znovu. Jenže čas a energie se mi zdaleka vyhýbají. I když mám spoustu nápadů na články, nakonec to stejně vzdám. Možná se k tomu někdy vrátím, možná ne. Každopádně pokud ano, tak bych si opravdu založila úplně nový blog s jiným jménem. Byl by zaměřen na přírodnější kosmetiku, které jsem teď propadla, i když by byla recenzována člověkem, který toho o složkách moc neví :-D. Jsem takový přírodní začátečník :-D. No uvidí se. A možná zbyde jen vzpomínka na tohle všechno. Na jednu etapu mého zvláštního života. Čas ukáže. Každopádně mě moc těší, že sem vůbec ještě někdo zavítá po takové době :-).

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za každý komentář :)