neděle 4. ledna 2015

Alverde LE Frozen nature - první dojmy



Tak vás vítám u nového článku, který je zároveň (nečekaně) prvním článkem tohoto roku :-). Nedávno se v DMku objevila nová limitka značky Alverde Frozen Features. Limitka obsahuje balzámy na rty v kelímku, oční stíny v prášku, duo oční linky, peeling na rty, rtěnky, pudrové perly a rozjasňovač. No abych vám řekla pravdu, moc odvařená jsem z ní nebyla, když jsem ji poprvé viděla. Jediné, co se mi líbilo, byl stojan, který má na sobě roztomilé vločky a mini ledovce. Popravdě jsem ani neměla chuť nic moc zkoušet, protože kelímkové produkty, do kterých se musí šahat prsem, moc nemusím, stíny se mi nelíbily a zbytek mi přišel takový o ničem. Co mě ale celkem zaujalo, byla rtěnka v odstínu 10 Frosty Rosewood. K té se však záhy dostaneme. Jen vás ještě předtím upozorním na oční stíny v prášku. Ty potvory totiž naprosto totálně práší. Jako jo, já jsem sice nemehlo, levá jak šavla, ale abych byla tak levá, že při otevírání stínů bych si zatřpytkovala půlku kabátu....prostě se jim raději vyhněte, pokud nechcete vypadat jak upír z Twilightu. A teď tedy k té rtěnce.


Obal je zkrátka alverďácký. Ani byste nepoznaly, že jsem o limitku. Uvnitř se však schovává celkem dobrý obsah. Co se mi na rtěnce nejvíc líbí je barva. Je taková krásně zemitá, jemně červená, dost přirozená. Rty krásně zvýrazní. Někomu by však mohl vadit stříbrný shimmer, kterého je v této rtěnce dosti. Tím pádem počítejte s tím, že bude zviditelňovat nedokonalosti, takže se pod ni hodí dát nějaký ten balzámek. Na rtech ale shimmer vypadá celkem přirozeně a vaše rty nevypadají jako discokoule. Je trochu sušší, ale rty si krásně sedne. Mám ji teprve první den, takže nemůžu dělat nějaké závěry, ale celkově jsem s ní spokojená. Stojí 99Kč.



Tak co? Jak jste si užily Silvestra? Klidně mi dolů napište vaše zážitky a já se s vámi prozatím loučím :-). Mějte se krásně. Vaše Mi.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář :)