pondělí 21. září 2015

Novinky Catrice: tekutá rtěnka, vyhlazující lesk a tvářenka

Vítám vás opět u nového článku. Dnes se mrkneme na zoubek podzimním novinkám od Catrice a to tvářence, tekuté rtěnce a vyhlazujícímu lesku.


Tekutá rtěnka Shine Appeal Fluid

Začneme balením, které ve mně budí dojem luxusu a připomíná mi tekuté rtěnky od L'Oreal nebo nové lesky na rty od Essence. Na obalu je vypouklý nápis Catrice, který se mi moc líbí a v kosmetické sbírce se hezky vyjímá. Aplikátor je klasický, leskový, plochý, nic inovativního, ale rtěnka se s ním nanáší dobře. Teď  k samotné náplni. Za prvé - příjemně vanilkovo-karamelově voní. Za druhé - podle mého názoru to není rtěnka, ale normální lesk. Nemá pigmentaci, ani výdrž rtěnky a hodně se leskne, takže bych to klasifikovala jako lépe pigmentovaný lesk. Výdrž je sice delší než u lesku na rty, ale i tak to není žádná sláva - asi 1,5 až 2 hodiny bez jídla a pití. Barva je krásná, velmi přirozená. Vlastním odstín 080 Rose, Would you...? a jsem s ním spokojená. Barevná škála v obchodech je také celkem dobrá a myslím, že si vybere každá.

Vyhlazovací lesk na rty 

Vlastním už jeden ze staré kolekce, který zrušili a jsem s ním spokojená a u tohoto tomu není jinak. Hodně lidí říká, že balení je hodně nehygienické, ale já si myslím, že je to úplně stejné, jako s obyčejným leskovým aplikátorem. Stejně s tou houbičkou přejíždíte přes rty a navíc ty bakterie vracíte zpět do tubičky, kdežto tady by se teoreticky bakterie neměly dostat do balení a je možnost houbičku vždy utřít, nebo nějak vyčisti. Takže mně osobně balení vůbec nevadí. Tento lesk už zase tak nevoní. Cítím jenom velmi lehký závan karamelu. Je to odstín 040 Cofee To Go a myslím, že bude slušet úplně každému. Není ani moc světlý, ani moc tmavý. Rty sice úplně nevyhladí, ale nedokonalosti trošku zamaskuje a navíc rty nevysouší, což je další plus. Vydrží tak hodinu a pak se vytratí, jako každý jiný lesk.


Tvářenka Multi Matt

Na tyto tvářenky jsem se hrozně moc těšila, protože vypadají naprosto dokonale a navíc jsou matné, což já ráda. Barvně se mi více líbí odstín 020 La-Lavender, ale pokud máte raději světlejší barvy, je zde i odstín 010 Love, Rosie!. Tvářenka se tedy skládá ze čtyř barev (od nejsvětlejší po nejtmavší), které ve spojení vytvoří jemný tmavě růžový odstín. Na ruce se mi tvářenka moc líbí, i když musím přiznat, že docela práší, ale to se dalo čekat. Co mě však zklamalo byla pigmentace při nanášení štětcem. Opět je to ten typ tvářenky, se kterou to moc nejde přehnat. Ale bohužel se mi špatně vrství. I při přepudrování a následném nanesení mi často vytvoří na pleti fleky a nejde rozmazat. Možná je chyba ve štětci, nevím, ale každopádně jsem trochu zklamaná. Musím ale pochválit balení, které je bytelné, ale zároveň se dobře otevírá.


To je ode mě dnes vše a uvidíme se zase příště. Kdyžtak mi napište do komentářů, jak se vám líbí novinky od Catrice a jestli jste už něco vyzkoušely :-). Mětje se krásně. Vaše Mi.

2 komentáře:

  1. Tvářenka vypadá lákavě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se s ní ještě nějakou chvilku budu hádat a pokud mi bude dělat pořád fleky, tak ji asi pošlu někam dál. Fakt mě trošku zklamala. Možná je to tím, že mám suchou pokožku a zachytává se mi o suší místa, tak snad normálnímu typu pleti bude vyhovovat.

      Vymazat

Budu ráda za každý komentář :)