středa 28. ledna 2015

Oblíbenci 2014 a 1. narozky!!

No jo, už je to rok, co jsem se rozhodla založit si blog. K tomuto rozhodnutí mně dost pomohl, respektive "dotlačil", můj milý, za což mu chci tímto moc poděkovat. No nevěřila bych, že za ten rok napíšu 38 príspěvků a že to vydržím tak dlouho. No to víte. Občas mě chytne psavá a to napíšu aj dva články dopředu a někdy zase měsíc ani prd. Každopádně chci poděkovat všem, co mi napsali komentář a četli mé články. No i když vás asi moc není, ale já to vlastně píšu všechno hlavně pro sebe. Protože si u toho kolikrát odpočinu a mám tu aspoň seznam toho, co se mě líbilo, co ne, čemu se vyhnout a tak. Nemám moc ráda, když třeba začínající blogerky všude cpou odkaz na svůj blog a tím si chtějí zvýšit sledovanost. Já jsem toto udělala asi tak jednou, dvakrát a to jen když můj článek byl k tématu. Proto se ani nedivím, že tu nemám takovou návštěvnost a vlastně je mmě to i tak trochu fuk. Ale přiznám se, že když vidím, že se na můj blog každý den někdo podívá, mám z toho dobrý pocit. Že jsem třeba mohla být někomu nápomocna aby si něco vybral, koupil. A tak kdo mě má najít, najde mě :-).

Nechtěla jsem tu jen dát fotku s jedničkou na dortu a poděkování, tak jsem si na sebe ušila takovou boudu, že to spojím s oblíbenci za rok 2014. No to sem si dala :-D. No sami vidíte, kolik sem toho měla a to sem nevybírala jen ty nejlepší věci, ale celkově produkty, které mě za tento rok nějak oslovily, nadchly a ráda jsem je používala. Nebudu se ke každému vypisovat (jo tak to bych tu byla do rána). Pod každou fotkou je seznam produktů. Tak dem na to.

Essence Soo glow krémový rozjasňovač
Hakuro H50S
Alverde Lipstick pencil 10 Berry (už se neprodává a je to škoda!!!)
Essence Lash princess
Essence štetečky na obočí/linky (nový a starý)
Alverde  tvářenka 01 Apricot
Ebelin štětec na tvářenku
Maybelline Baby lips
Essence Maximum volume mascara
Noname štětec na make up
Astor 24h Perfect stay eye shadow + liner waterproof 120 Chic nude
For your beauty (Rossmann) štětec na tvářenku
Alverde gel na obočí 02 Braun
Rimmel by Kate 105
Dermacol eye shadow base
Lip smacker Fanta
Catrice Defining 020 Rose Royce
E.L.F. Smal Tapered Brush
Astor máslo na rty v nejsvětlejším odstínu (nápisy se mi smazaly :-( )
Essence I<3PUNK linky ve fixu (přoč je přestali prodávat :-(, už je mám přes rok a stále náherně malují!!)
Catrice Made to stay 010 Rose-Wood if she could
E.L.F. Angled Contour Brush (skvělý na korektor)
Ebelin štětec na pudr
E.L.F. tvářenka Mellow mauve
Ebelin štětec na oční stíny Duo
Catrice rtěnka Ultimate colour 010 Be Natural
NYC City proof Twistable 020 Riveside Rose
Catrice Pure shine colour lip balm 030 Don't think just pink
UMA tužka na oči Deep black
Maybelline Colorama tvářenka 301


Balea Fluid (už se neprodává)
Essence eyebrow set tmavší
Rimmel Fix and perfect primer 002
Gabriella Salvete Hydrating foundation 01 Ivory warm (už se neprodává, ale pro mě byl dokonalý :-( )
UMA Nude eyeshadow Nude perfection
Dermacl make-up cover 211
Dermacol Imperial make-up Pale (používám teď na zimu a je fajn)
Gabriella Salvete mono oční stín 02
Gabriella Salvete Nail care Nail and cuticule oil
Maybelline Affinitone korektor 02
E.L.F. báze pod oční stíny Sheer
Catrice Lash/Brow gel (už se neprodává)
Alverde balzám na rty (už se neprodává)
E.L.F. Lip exfoliator
Gabriella Salvete eyebrow contour 2
NYC Appelicious glossy lip balsam 353 Pink lady (zbožňuju i hnědý odstín, ale nemohla sem ho nikde najít)
Dermacol Love lips 02 Liebe
L'Oreal Color infallible 016 Coconut Shake
Alverde quatro oční stíny 37 Chocolate (už se neprodávají)
NYC Smooth skin pudr Translucent
Maybelline Color tatoo 40 Permanent taupe
NYC Smooth skin bronzer Sunny
Essence pomůcka na úpravu obočí
Essence All about nude paletka stínů
Essence Color arts báze pod oční stíny (už se neprodává)
Alterra denní krém s aloe vera
Gabriella Salvete hydrating and longlasting matte powder 01
Miss Sporty  rtěnka 22 BB Nude
Alterra noční krém s výtažkem z hroznů (už se neprodává)
Maybelline Color tatoo 60 Timeless black (skvělé na linky)
Maybelline Color tatoo 35 On and on bronze
Maybelline Color tatoo 65 Pink gold
Gabriella Salvete mono oční stín 03
Avon balzám na rty v kelímku Broskev a bavlna
Alverde quatro očních stínů 46 Fairy forest (nejspíš se už neprodává)
Catrice Intensifeye 100 Glamorouse (neprodává se)

Takže to jsou všechny moje oblíbené produkty za rok 2014 :-). DO druhé fotky jsem zahrnula i trochu pečující kosmetiky, protože jsem to potřebovala vyplnit :-D, ale pokud byste chtěli (a mě by se chtělo) tak udělám článek o pečující kosmetice. Pokud byste měly nějaké dotazy ohledně produktů, nebojte se napsat, ráda odpovím :-). Mějte se zatím krásně a snad si to i příští rok zopakujem :-). Vaše Mi.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář :)