středa 12. února 2014

Co mi v zimě zachraňuje ruce

Ahojky. Dnešní článek bude tak trochu tematický do tohoto sychravého počasí  a budu mluvit o krémech na ruce. Já krémy na ruce používám dá se říct jenom když mám pocit opravdu suchých rukou. A bohužel to mám celou zimu, takže moje spotřeba se v tomto ročním období velmi zvyšuje :-). Krémů jsem zatím vyzkoušela jen pár, protože jsem dříve nepoužívala krém speciálně na ruce, ale mazala jsem se tím, co mě přišlo pod ruku (pleťový ale nejčastěji tělový krém). Já osobně v těch krémech nevidím nějaký velký rozdíl, všechny mi posloužily stejně, ale je pravda, že krémy na ruce jsou praktičtější svým balením. Dají se sehnat maličké, které v kabelce nezaberou moc místa, což mě osobně velmi vyhovuje.

Co se tedy týče krémů na ruce, můj první byl nejspíš od značky Nivea a to Pure and natural. Ten mi vůbec nevyhovoval. Balení bylo nic moc. Bílá tuba, na které byl potisk a modré víčko, nic zvláštního. Po nanesení se velmi dlouho vsakoval, dělal na rukou bílé čáry, i při malém množství jsem měla problém krém do pokožky zapracovat. A nejvíc mi nevyhovovala ta „vůně“. Má to být svěží vůně, ale já jsem z toho nic moc svěžího necítila. Za mě tedy pro tento produkt je to NE. Fotku bohužel nemám, protože jsem ho vypoužívala už strašně dávno. Balení mělo 100ml, ale bohužel nevím, kolik stálo, protože to byl dárek, ale v drogeriích jsem je viděla okolo 80Kč.

 Dalším krémem je Ziaja Kozí mléko. Ziaja je v blogovém světě celkem známá značka. Můžete se o ní dočíst snad na každém blogu a můj nebude vyjímkou. Výrobky této značky jsem si celkové velmi oblíbila a to díky jeho ceně a účinnosti.
Tento krém mi v zimě zachránil ruce. Jeho ingredience se mi sice moc nezamlouvají (asi to nebude nějaká velká příroda), ale udělá, to co slibuje. Balení je velmi praktické, což já hodně oceňuji. Je tenké, bílé (dobře se hledá v kabelce), roztomilé (obrázek kozy). Já mám radši tužší krémy než takové ty, které se rozblemcávají, a toto Koza přesně pro mě splňuje. Je to celkem tuhý bílý krém, se kterým není nijak těžké manipulovat. Stačí malé množství a pokryjete s tím celé ruce, krásně se vmasírovává do pokožky, ihned se vsákne a nemáte vůbec pocit, že jste si daly nějaký krém, avšak ruce máte krásně hydratované. To oceňuji hlavně proto, že nemusím dlouho čekat, až se krém vsákne, než začnu něco dělat. Největším plusem je u mě vůně. Je krásně svěží (ale jiným způsobem jak u Nivei), cítím z něj jakoby čistotu, mýdlo....taková čistá vůně :-). Nádhera. Po namazání vůně na rukou chvíli vydrží (musím si pak stále vonět k rukám), ale nebojte, nebudete cítit jak parfumérka, je to velmi jemná vůně. Za mě tedy rozhodně ANO!! Balení má 80ml a stojínějak kolem 70-80Kč. Na fotce vypadá krém dost tekutě, ale je hodně tuhý. Už jsem tam měla jenom kapičku a celkem sem s tím bojovala, aby vůbec něco vyšlo ven.




 
Dalším pánem na holení je krém od Synergenu, Happy day. Synergen je značka Rossmannu a já ji mám velmi ráda. Tento krém jsem koupila kdysi v akci, kdy byl jenom za dvacku. No kdo by to nekoupil :-).  Bohužel v prodejně, kde bydlím nebyl k mání a tak jsem si pro něj „musela“ zacestovat. Nejdříve balení. No popravdě...není roztomilé?? :-). Já ho uplně zbožňuju ! Je velmi hravé, mladistvé, plné barev a díky tomu se opět hledá dobře v kabelce. Je maličké, ale přitom je ho tam dost. Konzistence je na můj vkus trochu tekutější, ale za to se celkem dobře vmasíruje a vstřebává a na tak levnou značku velmi dobře hydratuje. Je to opět bílý krém. O čem tady budu ale asi půl hodiny budu básnit je jeho vůně. Ano, jsem blázen do voňavých krému, ať už je to na ruce, na pleť, na tělo, na nohy....páni, kolik těch krémů existuje? :-D. Vůně je naprosto dokonalá. Když si k němu přivoním, připomíná mi to léto, citrony (které zbožňuju), moře, květiny, prázdniny. Pokaždé když se s ním namažu, tak kamarádka o dvě řady za mnou ví, že jsem se jím namazala. I když tak silně voní, není to vůbec vtíravé a nikomu to zatím nevadilo. Dlouho jsem ho ale v drogériích neviděla, tak snad na něj znova narazím, protože tohoto krému bych klidně nakoupila tuny! Za mě jasné ANO, ANO, ANO :-). Balení má 75ml a stálo 20Kč ve slevě.






 



Posledním „mazlíkem“ je krém, který jste mohly vidět v předchozím článku. Je to krém od Essence z limitky Ice ice baby. Stál přibližně 55Kč, ale myslím, že se už nejspíš nebude dat nikde sehnat, i když limitka je ještě stále aktuální. V naší prodejně Rossmann byl asi po týdnu vyprodaný. Začneme opět balením. To je opět velmi roztomilé a hravé. Líbí se mi ta modrozelená barva a fialové vločky. Je celkem velký, ale do kabelky se pořád vleze. Konzistencí je na tom podobně jako Ziaječí Koza. Bílý tužší krém (ráda s ním dělám takové ty zakroucené hovínka :-D). Krém slibuje 24 hodinovou hydrataci a intenzivní regeneraci pro suchou a hrubou pokožku na rukou. Měl by obsahovat kokosový olej a bambucké máslo. Nemá zanechávat mastný povlak na kůži, což splňuje obstojně.
Takže pěkně popořadě. 24 hodinová hydratace. No tak to v žádném případě. Za tu dobu, co píšu tento článek, což je taková půlhodinka, jsem si musela mazat ruce 3x, abych neměla pocit pnutí na kůži. Intenzivní regenerace. No to nějak asi neumím posoudit. Žádnou změnu nevidím. Kokosový olej je blogerkami velmi opěvovaná záležitost a já jsem se tím také nechala trochu strhnout (už delší dobu pokukuji po Bio kokosovém oleji v DM) a tak jsem ráda za každý produkt s tímto olejem. Tady to však asi nějak nejde cítit. Stejně jako bambucké máslo. To já používám jako krém na obličej přes zimu (BioKarité bambucké máslo, seženete v DM, 130Kč) a zamilovala jsem si ho. Jenže tady ho nějak taky necítím, protože samotné máslo mě dokáže hydratovat pokožku klidně přes půlku dne a toto nevydrží ani hodinu. Co však musím pochválit (abych pořád jenom nehanila) je vůně, která je opět taková čistá, příjemná, možná trochu chemická, ale vůbec mi nevadí. V balení je 100ml a stálo tedy 55Kč. Za mě NE. 






Pokud se vám nebude chtít číst tak dlouhé články, budu se snažit vždy na konci každého článku udělat nějaké shrnutí, takže tady je.
Nivea Pure and natural - 100ml, kolem 80Kč - Balení v pohodě, vstřebatelnost špatná a dlouhá, hydratace průměrná, vůně hrozná. NE.
Ziaja Kozí mléko – 80ml, 80Kč – Balení paráda, vstřebatelnost velmi dobrá, hydratace velmi dobrá, vůně úžasná. ANO!
Synergen (Rossmann) Happy day- 75ml, 20Kč ve slevě, 25-35Kč normálně – Balení nádherné, vstřebatelnost dobrá, hydratace dobrá, vůně neuvěřitelná :-). ANO, ANO, ANO!
Essence Ice ice baby – 100ml, 55Kč – Balení hezké, vstřebatelnost rychlá, hydratace se moc nekoná, vůně se dá. NE

Doufám, že máte rády delší články, protože jak to tak pozoruju, moje články asi budou hodně dlouhé :-D. Pro dnešek tedy konec a uvidíme se (doufám) za týden. Ano! :-) rozhodla jsem se, že články budu psát každý týden. No snad to budu stíhat :-). Mějte se zatím krásně. Papa!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář :)