čtvrtek 27. února 2014

Green line, aneb překvapení měsíce


Ahojky. Na dnešek jsem si pro vás připravila článek o mém novém mazlíkovi z DM od značky Green line. Tato značka by prý měla být přírodní, ale bohužel to nevím jistě. Když jsem se o značce snažila dozvědět něco víc a do vyhledávače jsem napsala jejich stránku uvedenou na zadním obalu, nic nevyjelo. No nejsem z toho moudrá.

A o co se vlastně jedná? O Green line clear active 3v1 čistící emulzi, která slibuje, že stáhne make-up jak z pleti, tak i z očí a navíc má pleť tonizovat. A proč jsem si vybrala právě tento výrobek? Dlouho jsem k odlíčení používala obyčejné odličovací mléko od Lirene a velmi mi vyhovovalo. Bylo za pár korun a odvádělo celkem dobrou práci, při které jsem však spotřebovala velké množství vatových koleček. To byl první důvod, proč jsem chtěla zkusit něco, co se smyje vodou. Druhým důvodem bylo, že mě mléko začalo pálit v oblasti pod očima, kde mám hodně citlivou pokožku, což mě dost zamrzelo, protože to mléko si kupuju vždy a nikdy mě to neudělalo.

První alternativou, na kterou jsem narazila díky jednomu blogu, bylo tekuté mýdlo pro miminka od Nivei. To sice odličovalo dobře (oční make-up celkem taky, ale na očích mi to bylo nepříjemné), ale zase mě hodně vysušovalo pleť. Proto si ho nechávám až na léto, kdy mám pleť trochu mastnější.

A jednou jsem tak procházela DMkem a z regálu péče o pleť na mě svítila červená akční cedulka. Podívala jsem se, co to je a ejhle...Green line. Abych se přiznala, tak k této značce jsem moc důvěru neměla, po tom, co jsem si přečetla recenze na některé jejich produkty. Ale jak jsem si přečetla, že by to mělo odstranit make-up a není to jen dočišťující gel, ocitl se u mě v košíku. Na obalu je sice napsané, že je to emulze, ale mě to spíše přijde jako takový hutnější krém, což mi ale vůbec nevadí, protože s ním odličuji jenom obličej a na oči pak používám micelárku od Mixy. Pokud by to někdo chtěl zkusit i na oči, může, ale mně vadila ta konzistence krému. Na pleť je to však ideální. 


 Použití je velmi jednoduché. Stačí malé množství produktu a to si pak rozetřete po obličeji, jako byste se mazaly obyčejným krémem. Emulze se však nevsákne a vytvoří na pleti jemně bílý film. Obličej před tímto nemusíte nijak vlhčit. Nemusíte ani čekat a smyjete emulzi i s veškerým make-upem vodou. A když říkám s veškerým, tak opravdu s veškerým! Zkoušela jsem si pak otřít obličej ještě micelárkou a kolečko bylo úplně čistě bílé. Takového efektu jsem s odličovacím mlékem docílila až tak po desátém kolečku a to ještě vždy něco zbylo. Líbí se mi způsob použití, kdy make-up po pleti pořád nerozmazáváte, ale že se jakoby vsákne do emulze a pak vše smyjete. Pleť potom není napnutá. Opravdu je hydratovaná jako po použití krému. A mám pocit, že i trochu tonizuje (stáhne maličko póry). 





Uvidíme, jak dlouho bude tak dobře fungovat. Kupovala jsem si ho přibližně před měsícem a to byl v akci za 76Kč. A já jsem se snažila tento článek napsat co nejdřív, protože jsem viděla, že by ho teď v DM měli mít ještě za levněj. Nějak kolik 72Kč. Takže pokud chcete zkusit něco nového a už vás nebaví rozmazávat make-up po obličeji a chcete se ho zbavit hned, tento výrobek bych vám určitě doporučila:-).

Shrnutí:
Green line clear active 3v1 čistící emulze – 76Kč ve slevě, 100Kč normálně, 150ml – Balení celkem hezké, pleť odlíčí velmi dobře, ale na oči mám radši micelárku, vůně trochu chemická, ale nevadí mi, pleť po použití není napnutá.  Za mě tedy určitě ANO :-). Seženete pouze v DM, v Rossmannu jsem to neviděla.

Doufám, že se článek líbil, a že se necháte inspirovat. Je to taková levnější varianta odličování s balzámy, které je teď velmi populární, stejně jako odličování olejem (např. kokosovým). To bych v budoucnu chtěla také vyzkoušet a až se k tomu dostanu, určitě dám vědět;). Mějte se moc krásně. Vaše Mi.

1 komentář:

  1. Na tohle jsem ještě nenarazila , ale určitě vyzkouším :)!

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za každý komentář :)