pondělí 24. února 2014

Moje dnešní nákupy



Ahojky. Dnes jsem opět brouzdala po Rossmannu a DMku a našla jsem tak celkem zajímavé věci ve slevách a ráda bych se s vámi o ně podělila. Není toho sice moc, ale podle mě jsou to zajímavé kousky.


 Jako první tu máme čistící gel a masku od Synergenu v krásném zeleném dvojbalení. Kupovala jsem ve slevě za 14.90Kč a jsem na to velmi zvědavá, jak budou fungovat.

Odličovač na oči jsem už celkem potřebovala a když se objevila tak zajímavá nabídka odličovače a řasenky za 139Kč, kdo by mohl odolat? Odličovat byl vlastně dárek k řasence a když jsem se dívala na normální cenu řasenky...199Kč. Takže to mluví za vše. Jedná se tedy o řasenku Scandaleyes retro glam od Rimmelu. Od této značky jsem snad řasenku ještě nikdy neměla a tato mě lákala už delší dobu, proto když se objevila v tak výhodném balení, moc dlouho jsem neváhala. Odličovač očí jsem od Rimmelu také ještě neměla, takže se nechám překvapit, jaké to bude.

Make-up od Synergenu jsem chtěla zkusit jen tak ze srandy. Normálně stojí okolo 80-90Kč a ve slevě byl za 69.90Kč. Vzala jsem si ho jenom na zkoušku, protože ze vzorečku mě přišel hodně světlý, ale se žlutým podtónem, což by údajně mělo fungovat na kruhy pod očima, které já teda mám hrozné:-(.

Tak, to byly nákupy v Rossmannu, který má opět akční leták, na který se můžete podívat online na jejich stránkách. Vždy tam mají skvělé akce a většinou si tam vyberu víc jak v DMku, do kterého se teď přesuneme. Mám odtud pouze dvě věci, které jsem potřebovala. Jedno nutně a druhé do zásoby.

Tou nutností byl zimní krém. Můj oblíbený z Avonu, který mám už tak tři roky (ano vím, že by se neměl používat tak dlouho, ale když já ho zbožňuju a nikde v katalogu ho nemůžu najít:-( ) už mi dochází a proto jsem hledala nějakou náhradu. A samozřejmě, jelikož se můj blog vztahuje spíše na ty hodně levné produkty, vybrala jsem si krém od Balei. Balea winter protect má být ochranný krém proti nepříznivým vlivům počasí, s OF 15 (to číslo si Balea asi oblíbila :-D) a brusinkou. Nevím, co ta tam může dělat, ale budiž. Krém se snaží mít jemně brusinkovou vůni a kupodivu se mu to i daří. Abych řekla pravdu, jsem ke krémům od Balei poněkud skeptická, protože jsem na ně nečetla moc dobré recenze, ale nakonec jsem jim dala šanci, abych si na ně udělala obrázek já sama. Uvidíme, jak to dopadne :-). Krém stál 54.90Kč.

A poslední tady máme pěnu na holení. A tu jsem si tedy koupila do zásoby. Pěny od Balei mám celkem ráda. Celkem hezky tu pokožku při holení zvláční a hezky voní. Měla jsem olivovou variantu, která mě zaujala svým obalem, ale už moc ne svou vůní. Pak mám normální (světle růžovou) a ta je taky v pohodě a nesmrdí. Tato pěna je však z limitované edice, která u nás byla už před nějakým tím měsícem. Stála jenom dvacku, a i kdyby to byl šunt, tak za ty peníze je mě to celkem jedno :-). Navíc z 62.90Kč na 19.90Kč, to není špatné. Mám takové slevy hooooodně ráda.

 Shrnutí:

Čistící gel a maska Synergen – 14.90Kč ve slevě
Řasenka Rimmel scandaleyes pro glam + odličovač očí jako dárek – 139Kč v akci
Make-up Synergen – 69.90Kč ve slevě, 30ml
Balea winter protect – 54.90Kč, 50ml

Doufám, že se vám článek líbil a já se už těším, až napíšu další. Doufám, že to bude brzo, protože to, o čem chci psát je pro mě taková malá bomba:-). Mějte se krásně, vaše Mi.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář :)