sobota 22. března 2014

100 happy days challenge...ANO?/NE?




Tak jsem dnes procházela různé blogy, které sleduji a na jednom z nich se objevila taková zajímavá výzva. Jedná se o 100 happy days challenge (Odkaz) a hlavní myšlenka této "výzvy" je, že každý den vyfotíte nějakou věc, situaci, člověka,..., která vám udělala ten den radost. Cílem je jakoby zlepšit celkově psychiku člověka, aby byl veselejší a na světě rád. Přemýšlela jsem, jestli se k tomu připojit, ale nechce se mi otravovat lidi na FB mými fotkami a nemám instagram, ani twitter a tak jsem si řekla, že bych to mohla zkusit udělat tady. Samozřejmě spousta těch fotek bude asi kosmetických, takže k tomu asi budu přidávat různé recenze. Nemusíte se bát, že by to byla jen fotka a k tomu malý popisek a dál nic.




Tak co na to říkáte? Chtěly byste něco takového na mém blogu vídat? Napište komentář a uvidíme, jak to dopadne :-). Třeba by vás to také zaujalo a začaly byste s tím taky :-). Zatím se tedy mějte krásně a dejte mi vědět. Vaše Mi.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář :)