středa 2. dubna 2014

Maxi formát od Bourjois



Ahojky. Po dlouhé době se tu opět objeví další článek. Bohužel, můj čas není blogování nakloněn, protože většinu ho zežere škola :-(. A teď jsem navíc nemocná, takže taky nic moc. No ale pustíme se do toho. 

Dnešní článek se bude týkat micelární vody od Bourjois, kterou ještě stále můžete sehnat v trafikách, jako dárek k časopisu Elle. Stojí 110Kč a za takovou cenu jsem si ji nemohla nechat ujít. Abyste mně rozuměly, beru to tak, že jsem si spíš koupila tu micelárku a časopis byl zdarma.

 
Tak se na to vrhnem. Začala bych obalem, který je typická pro tuto značku. Jednoduchý, s malou perličkou na víčku. Celkem se mi i líbí, ale někdy mám strach, aby mi ta perlička nezůstala v ruce. Fialová barva obalu je velmi příjemná, nic násilného. Na obalu  se píše, že je hypoalergenní, takže by neměla dráždit.
A teď k samotnému produktu. Ve složení se bohužel nevyznám, chemie totiž není zrovna má silná stránka. Ale myslím, že je to takové optimální, žádná hrůza. Odličuje celkem dobře a poradí si i se stíny a s řasenkou. Nevím, jak je to s voděodolným líčením, to já zatím nevedu. Používám ji tedy buďto na odlíčení a pak dočišťuji pleťovou vodou, nebo když použiju balzám na odlíčení, micelárkou dočišťuji. V odličování mám prostě ráda změny:-). No co víc dodat? No jo, parfemace! Tak ta je celkem příjemná. I když na obalu píší, že je bez parfemace, já tam prostě něco cítím, ale nevadí mi to. Pleť po použití není nijak ulepená, a pokud ano, tak to za chvilku přejde. Takže ve výsledku jsem s ní spokojená, ale znova si ji asi nekopím. Jen pokud by byla za nějakou dobrou cenu.
 
složení je napsané tak malým písmem, že to nešlo skoro vyfotit
 Shrnutí:
Micelární voda Bourjois Maxi format – 250ml, 110Kč jako dárek k Elle, normálně nevím kolik stojí, Balení – hezké, nelepí, nedráždí nosík nepříjemnou vůní, hezky odličuje i dočišťuje - DOPORUČUJU

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář :)