čtvrtek 20. března 2014

Zklamání s Bloom me up!



Tak po dlouhatánské době zde máme opět další článek. Velmi se omlouvám za nečinnost, ale bohužel, na to nebyl čas, ani nálada. Všechno vám však vynahradím a začnu hned takovým menším zklamáním.

 
 Podle stránek značky Essence (www.essence.eu) k nám do drogerií měla přijít edice Bloom me up!, která měla obsahovat kromě stínů, rtěnek, tvářenek atd. také štětce. Tato limitka k nám měla dorazit již na začátku března, ale to už jsem si zvykla, že my jsme v tomhle pozadu. Dlouho jsem po ní pátrala v drogeriích a až dneska se konečně poštěstilo. I když ne až tak. První, co mě velmi zklamalo, bylo to, že po štětcích není ani vidu ani slechu a přitom na obrázku Essence jsou. Vím, že je ještě další limitka Bloom me up! tools, ve které je ještě více štětců, ale pár z těch štětců přece mělo být i v normálním Bloom me up!! Achjo. Tak se zase budeme muset smířit s tím, že budeme ochuzeni. Jako by nestačilo, že už jsme ochuzeny o krásné paletky a odstíny rtěnek a další jarní novinky. V tomto mě české drogérie vždycky zklamou, ale zase nejsem takový cvok, abych kvůli tomu jezdila do zahraničních drogerií.

Zdroj
Ale zpátky k limitce. Zkoušela jsem si na ruku rtěnky, tvářenku, a duo tužku. Vím, nemá se to a je to velmi nehygienické, ale nebudu přece kupovat zajíce v pytli a bez testeru prostě nepoznám, co kupuju. Další věc co mi vadí. No jedeme dál. Co se týče rtěnek, žádná sláva. Už na stránkách jsem si vyhlédla rtěnku v odstínu 01 Rose it up!. Na pohled je to taková krásná světle růžovounká nude barvička. Zdání ale klame. Bohužel po vyzkoušení na ruce jsem zjistila, že téměř vůbec nebarví. Zanechává spíš hezký lesk s troškou malinkatých třpytek. Druhý odstín 02 chaising lacy na tom byl o trochu lépe. Pigmentace byla podobná, jako u ostatních Essence rtěnek (nemyslím ty dlouhotrvající). Ale tam se mi zase nelíbil odstín.

Přesunula jsem se tedy na tvářenky v tyčince. Mám radši neutrálnější odstíny, a proto jsem jako první sáhla po 02 blooming tender. Barva to byla hezká, ale stačilo jemně přejet prstem a byla pryč. Nebo spíš už moc splynula s pletí, takže ani nešla vidět. Čili opět nic. Druhý odstín jsem už radši ani nezkoušela.

Posledním produktem co jsem zkoušela, byla duo tužka na oči v jediném odstínu 01 bloomylicious. Ta vypadala celkem slibně. Hezká barva a pigmentace. U té jediné jsem přemýšlela, že bych si ji vzala. Už jsem ji i měla v košíku, ale nakonec jsem si to rozmyslela. No možná se pro ni ještě někdy vrátím.

V limitce mají dále gumičkouvou čelenku do vlasů s růžičkou, trio stínů, třpytivý pudr s velmi hezkou mozaikou (škoda, že jsem si už koupila jeden z předchozí edice Love letters), nálepky na nehty na francouzskou manikúru a nějaké ty laky. V těch já se vůbec nevyznám, protože si nehty nelakuji, a když už, tak jen průhledným pečujícím lakem. Barvy laků ale byly celkem hezké, myslím, že pokud máte rády laky od Essence, mohly by se vám líbit. Ceny produktů si bohužel ani moc nepamatuju. Rtěnka byla myslím za stejnou cenu jako normální rtěnky a třpytivý pudr za stovku.

A celkový dojem? Některá limitka se povede, některá ne. Podle mě tato limitka patří do těch méně povedených (na laky si musíte udělat názor samy :-)). Hodnotila bych ji určitě kladněji, kdyby tam byly ty štětce. Ty se dají prý koupit v Globusu (limitka Bloom me up! tools), ale ten já nikde v blízkosti nemám, takže mám smůlu :-(. Štetce jsou celkově v drogériích nedostatkovým zbožím a mělo by se s tím něco dělat. Tak snad jsem nebyla na Essence moc zlá. Tuto značku mám celkem ráda, jen se jí občas některé věci nepovedou. Toto je jen můj osobní názor, vy si na tuto limitku můžete udělat svůj vlastní :-). Pokud si něco z této limitky koupíte, dejte vědět, vaše názory by mě velmi zajímaly.Zatím jsem limitku viděla jen v Rossmannu.

Tak to je ode mě pro dnešek všechno. Doufám, že zase brzy budu mít čas napsat další článek. Už se na jeho psaní těším. Mějte se krásně. Vaše Mi.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář :)