čtvrtek 12. června 2014

Bez toho se v létě neobejdu


Už to zase začíná. To šílené vedro, kdy se nepohne jediný lístek v koruně stromů a slunce se neschová za jediný mrak. Já mám s vedry velký problém, protože bohužel patřím k těm, kteří mají problémy s pocením a tak jsem nucena používat různé přípravky, abych tomu zamezila. Tento článek jsem chtěla napsat už dřív, ale díky tomu horku se mi vůbec nic nechce. Dneska jsem se však do toho dokopala. A bez čeho se tedy v létě neobejdu?


 Balea sprej do bot – 200ml
V létě nepostradatelný pomocník, pokud často chodíte v uzavřených botách. Příjemně citronově voní a aplikace je velmi jednoduchá. Jen nastříkáte do bot, necháte vyschnout a pak už se nemusíte bát, že by někdo poznal, že jste se zuly.

Adidas parfumed deo sprej Pure lightness,Fruity rhythm – 150ml
Velmi příjemné deo spreje, které vydrží vonět hodně dlouho. V takových vedrech se vyhýbám těžkých voňavkám a užívám si spíše lehké svěží deodoranty. Potu ale nezabrání, od toho máme jiné pomocníky. Zbožňuju tu modrou verzi, protože mi ladí s mou oblíbenou toaletkou Pure lightness.

Garnier mineral InvisiClear antiperspirant – 40ml
Kupovala jsem ho za nějakých 30Kč v akci kdysi dávno. Ze začátku mi strašně smrděl, ale postupem času jsem si na tu vůni zvykla a teď ho používám ráda. Trošku zabrání potu a vydrží vonět půl dne. Neobsahuje alkohol, ani parabeny, má vydržet 48 hodin, což je samozřejmě blbost a nemá zanechávat bílé skvrny na oblečení, což mu taky moc nejde, ale zatím jsem nenašla antiperspirant, který by to nedělal.

Rexona Maximum protection – 45ml
Pro mě takový malý zázrak. Určitě jste o něm četly mnoho chvály a já se přidávám. Jedná se o krémový antiperspirant, který je nejlepší nanášet po sprše a nechat působit přes noc. Zkoušela jsem různé varianty použití s jinými přípravky proti pocení a můžu ho doporučit v kombinaci s Garnier antiperspirantem, o kterém jsem psala výše. Večer po sprše nanesu malé množství Rexony a nechám přes noc působit a ráno použiji Garnier a mám vystaráno. Tedy ne úplně, ale zatím je to pro mě nejlepší ochrana proti pocení. Navíc nádherně voní a dobře se mi při té vůni usíná.

Balea antiperspirantní krém – 50ml
Slibuje 24 hodinovou ochranu, což teda nedá ani za mák. Já ho používám na doma, kdy se nechci potit a chci vonět, ale nechci vyplýtvávat drahé antiperspiranty. Je krémový a při aplikaci trochu lepí, ale jakmile se vsákne, není s ním problém. Jen si dejte pozor na množství, protože když ho aplikujete o trochu víc, nevsákne se pořádně a začne hodně lepit a dělat bílé čáry, ale ty stačí utřít kapesníkem a je to v pořádku. Já jsem si ho kupovala už dávno, takže má ještě starý obal. Ten novější má světlejší obal.


Balea chladivý gel na nohy – 100ml
Můj zachránce v parných nocích. Taky máte problém s tím, že vás pálí nohy? Tak tento gel vám od toho zaručeně odpomůže. Je světle modrý, průhledný a nádherně voní po mentolu. Můžete ho aplikovat například i na štípance a já jsem schopná se s ním namazat i celá. Skvělý pomocník za pár korun a vřele doporučuju jeho koupi.

Alverde tělová emulze aprés – 200ml
Pokud se opalujete, nezapomeňte na emulzi po opalování, která vám pokožku zvláční a dodá potřebnou hydrataci. Tato emulze navíc nádherně voní po kytičkách, takže pro mě dvojitá výhra.

Sun dance mléko na opalování OF 20 – 200ml
Samozřejmostí při opalování je mléko s ochranným faktorem. Já bez něj nevylezu z domu. Hezký voní, stojí pár korun, co víc o něm říct.

Himalaya multifunkční krém – 20g
Potí se vám ruce? Mě pořád, ať je léto nebo zima. A díky tomu se mi občas udělá vyrážka mezi prsty a na tu je skvělý tento krém, který ji za jeden den vyzmizíkuje. Navíc velmi příjemně voní.

Hawaiian tropic OF 30 – 100ml
Zatím jsem ho nezkoušela, šetřím si ho, až budu třeba delší dobu na sluníčku. Byl to dárek k nějakému časopisu. Co musím vyzdvihnout je jeho úžasná nasládlá vůně.

Bione sprej na nohy Canabis – 260ml
Další spása v horkých nocích. Má skvělý rozprašovač a skvěle voní. Nohy nejenže osvěží, ale také o ně pečuje a likviduje plísně nohou. Já ho občas používám na celé nohy, protože to vážně dobře osvěžuje. Bione je navíc česká přírodní kosmetika, na které si začínám ujíždět.

Rival de Loop aqua sprej – 75ml
Obsahuje aloe vera, díky kterému zklidňuje podrážděnou pokožku. Já ho používám na obličej. Příjemně chladí a také trochu pečuje. Osvěžení za pár korun.

Ceny výrobků si bohužel nepamatuju, protože jsem je kupovala dávno. Přežijte ty pařáky, brzy se snad ochladí. Vaše Mi.

P.S.: Nedávno proběhla soutěž s DM o DM box a já jsem jeden takový vyhrála, takže 16. 6. si pro něj půjdu a můžete se těšit na recenzi tohoto balíčku :-).

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář :)