pondělí 16. června 2014

Rozbalování DM boxu


Odedneška si vítězové soutěže s DM mohou vyzvednout svoji výhru a já jsem tak s nedočkavostí také učinila. Celou cestu z DMka domů jsem přemýšlela, co by tam tak asi mohlo být, ale nic z toho, co jsem si myslela, tam nebylo. Škoda. Ono se ani nedá říct, že bych z toho balíčku byla extra nadšená, ale tak stál jen za 145Kč a těch peněz mi líto není.
 


Na pokladně obdržíte velkou papírovou tašku se žlutou krabicí uvnitř. Po otevření na vás vykoukne modrý dopis s potiskem zlaté stužky a pod ním žlutý papír ovázaný modrou stužkou. Provedení se mi celkem líbí, hlavně ty žluté puntíky uvnitř. 
 

V balíčku na mě čekalo 7 plných balení produktů a 3 vzorečky. Hodně mi to připomíná Ladyboxy, o kterých velmi ráda čtu a snad v budoucnu o něm také napíšu. Balíček tedy obsahuje toto:

 

Balea Professional šampon a balzám po slunění 2v1 – 250ml
Podle popisu by to měl být inovativní šampon, který jemně odstraňuje z vlasů zbytky písku, soli a chlóru. Obsahuje výtažky z papáji a kokosového oleje, čímž má ošetřit sluncem namáhané vlasy. Ještě jsem nezkoušela, ale na léto je to super záležitost a šampon se vždycky hodí. Takže spokojenost.

Sundance tónující fluid na opalování OF 30 – 50ml
Je speciálně vyvinut pro citlivou a neopálenou pokožku tváře a dekoltu. Obsahuje UVA a UVB ochranu a vitamín E, čímž chrání pokožku před intenzivním slunečním zářením. Zabraňuje vzniku pigmentových skvrn a vysušování pokožky, díky glycerinu a provitamínu B5. Také jsem nezkoušela, ale opět na léto perfektní. Je celkem dost světlý, takže by mohl vyhovovat i bledulkám. Krytí je lehké, ideální na sjednocení barvy pleti a velmi hezky jemně květinově voní. Jsem také spokojená.


Rexona Maximum Protection antiperspirant stick – 45ml
2x účinnější, než obyčejný Rexona sprej.  Tak s tímto jsem nad míru spokojená. Mám už zelenou verzi a na tu nedám dopustit. Navíc tato červená varianta má vonět po zeleném jablku a broskvi a obě dvě vůně já zbožňuji. Zatím si ho nebudu rozbalovat, dokud nespotřebuju ten předchozí, ale už se na to moc těším.

Dermacol Aroma Ritual Rebarbora a jahody svěží sprchový gel – 250ml
Tak tady se moc rozplývat nebudu. Dermacolí sprcháče sice zbožňuju, ale tato vůně mi prostě nesedí. Rebarboru bych překousla, ale z vůně jahod se mi dělá špatně (z té umělé, normálních jahod bych se přežrala). Takže ten poputuje někam dál.


Garnier Oil Beauty tělové mléko – 250ml
Je obohaceno o čtyři vzácné zkrášlující oleje (mandlový, z růže, makadamový, arganový). Tělových mazátek mám teď celkem zásobu, tak jsem zvědavá, kdy se k němu dopracuji. Zatím jsem na toto mléko četla jen jednu recenzi a ta nebyla moc kladná, ale zkusím si o tom najít víc a uvidíme, jestli mu dám přednost a vyzkouším ho dřív.


Colgate Max WhiteOne Optic zubní pasta – 50ml
Nikdy jsem takovou pastu neměla. Většinou kupuji jenom takové ty obyčejné Odolky nebo Signalky. Jsem zvědavá, jestli se dostaví nějaký účinek. Ale tak pasta se taky vždycky hodí, takže opět spokojenost.

Rimmel London rychleschnoucí lak na nehty – 8ml
Je to lak z edice, kterou navrhovala Rita Ora. Bohužel, já si nehty nelakuju barevným lakem, takže ten určitě poputuje dál.

Schwarzkopf essence ULTIME omega repair šampon – 10ml
Jedná se o řadu, kterou navrhla Claudia Schiffer. Určitě vyzkouším, na nějaké výlety se vzorečky hodí vždycky.

Weleda zklidňující tělové mléko – 10ml
Z tohoto vzorečku jsem celkem zklamaná. I když jsem doufala, že v boxu bude něco od Weledy, nebo od jiné přírodní značky, tělové mléko jsem zrovna jako vzoreček moc nechtěla, protože s takovým množstvím si namažu leda ruku a bude po vzorečku. Uvítala bych spíš nějaký pleťový krém, kde ho nespotřebuju tolik. Vyzkouším, ale nadšená nejsem.

Ria tampony – 2ks
Co o tom napsat...prostě každá z nás má své dny a tohle se taky vždycky hodí. Líbí se mi to balení.

Dodatečná fotka rozbalených produktů
 Celkově bych tomuto balíčku dala takovou průměrnou známku, protože jsem čekala něco trochu lepšího. Co mi fakt udělalo radost, byla Rexona, pasta, a tónující fluid. Šampon je taky v pohodě, ale teď raději používám ty přírodní. U tělového mléka jsem na vážkách a u sprcháče bych ocenila jinou vůni, třeba tu mangovou. Místo laku a těch vzorečku bych brala další plně balení nějaké přírodní kosmetiky, ale to už by se asi nevešlo do těch 600Kč. Škoda no. Pokud bude nějaký další balíček k dispozici, asi bych do toho šla znovu, ale s menším očekáváním.

Také jste vyhrály? Máte v boxu stejné produkty? A co si o nich myslíte? Napište, budu velmi ráda. Vaše Mi.


P.S.: V Rossmannu jsem si všimla nových odstínů od GS, které vypadají velmi hezky. Najdete tam třeba bílý, světle hnědý, modrý a spoustu dalších.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář :)