pondělí 2. června 2014

Oblíbenci No.1





Ahojky. Dnes na vás čeká nový článek a to moji oblíbenci za minulý měsíc. Nevím, jestli takové články budu psát každý měsíc, nebo jenom za určité období, protože mi přijde, že ty oblíbence mám, dá se říct pořád ty samé a každý měsíc opakovat stejné věci, no uznejte samy, to by byla nuda. Tento měsíc jsem se tedy přistihla, že nejvíce používám tyto produkty z dekorativní kosmetiky.

 Pleť

 1. UMA Trio korektorů a rozjasňovač
Jsem s ním celkem spokojená, i když neodvede až tak moc dobrou práci. Růžovou část používám na kruhy pod očima, zelenou na zarudnutí a tělovou na sjednocení těchto dvou barev. Krytí je hodně lehké, takže pokud máte nějaké velké nedokonalosti, tak si s nimi neporadí sám o sobě, ale kombinace těch dvou barevných korektorů a nějakého jiného pleťového korektoru může pomoci. Rozjasňovač má trochu tužší konzistenci, než korektory. Ty jsou máslovité a po nanesení udělají pudrový efekt.  

2. Rimmel BB cream 9in1 odstín Light
Tento BB krém mám už od minulého léta. Ano já vím, že kosmetika by se měla často měnit, ale bohužel tento BB je na mě moc tmavý, abych ho používala po celý rok a tak ho využívám jenom v létě, kdy jsem snědší, a kdy se mi hodí ochranný faktor 25. Konzistence je krémová samozřejmě a můžete ho použít s nebo bez podkladového krému. Pleť celkem hezky sjednotí a mně příjemně nasládle voní.

3. Dermacol Make-up cover odstín 211
Tento odstín se dá sehnat buď na internetu, nebo v nějakých zapadlých drogérkách, kde jsem ho našla také já. V DM nebo v Rossmannu jsou ty odstíny strašně tmavé. Používám ho tak, jako asi většina blogerek a to jako korektor. Je lehce narůžovělý, což mi vyhovuje na kruhy pod očima a s kombinací růžového korektoru od UMA mi jdou kruhy zakrýt mnohem líp, i když to pořád není žádná sláva. Zelený korektor z téže paletky s kombinací Make-up coveru taky není špatná. Bohužel mám pocit, že mě trochu vysušuje a zvýrazňuje suchá místa a zalézá do vrásek pod očima, takže ho musím občas upravovat, ale to mi dělají všechny korektory.

4. NYC Smooth skin pressed powder odstín Translucent
Dobře fixuje, nepráší, nedělá bílé fleky (pokud ho nedáte moc), no prostě obyčejný pudr za pár korun, který mě zkrátka vyhovuje. Nemám mu co vytknout. Navíc má zrcátko, což je velké plus.
 

Oči

 1. UMA Nude pefrection paletka
Obsahuje 6 stínů, dva matné, dva s jemným třpytem a dva s výraznými třpytkami. Tuhle paletku jsem si koupila, jako náhradu za nude paletku od Catrice, která v době koupě ještě pro mě nebyla k sehnání (ale už je a dnes se připojila k mé ostatní kosmetice ;)). A této koupě vůbec nelituji, protože tu paletku zbožňuju. Jde s ní vykouzlit krásné nude líčení, stejně tak jako kouřové. Baví mě různá intenzita třpytek ve stínech. Vydrž je celkem ucházející s nějakou bází, ale abych pravdu řekla, tak kdybych měla u každého stínu, co mám řešit výdrž, tak bych musela většinu vyházet. Za to vděčím mým šíleně mastným víčkům, kterým nepomůže ani pořádná báze.

2. Catrice Intensif’eye wet and dry shadow odstín 100 Glamourose
Můj první úlovek od značky Catrice, spolu se rtěnkou, ale tu jsem tento měsíc použila tak jednou zatím, takže o ní někdy příště. Stíny jsou skvěle pigmentované a mají nádhernou bílou barvu s jemným růžovým třpytem. Stíny sice nemám moc dlouho, ale nosím je od té doby, co jsem je koupila skoro pořád. Jsou mozaikové, zapečené, malinko práší a nejlíp se nanáší prstem, ale i štětcem, pokud si s tím vyhrajete. Dá se použít i jako skvělý rozjasňovač a na víčkách mi s bází vydrží skoro celý den, což je úctyhodná výdrž, takže za mě naprostá bomba.

3. Dermacol eyeshadow base
Koupena poměrně nedávno ve slevě za stovku. Je skvělá na prodloužení výdrže stínů, ale na intenzitě barvy moc nepřidá. Je hodně silikonová a na víčku vytvoří jednolitý hladký povrch. Barvu víčka sjednotí jen maličko, což je u mě celkem mínus, protože mám od přírody hnědá víčka.

4. Essence Colour arts
Už se neprodává, takže jen krátce. Pro mě je skvělá v kombinaci s tím stínem od Catrice, ale jinak nic moc. Intenzitu barvy sice dodá, ale výdrž stínů není o moc delší. Oblíbencem je hlavně kvůli těm stínům, jinak nic moc.

5. UMA eyeliner
Nejměkčí a nejlevnější černá tužka, jakou jsem kdy v drogérii viděla. Linka se s ní kreslí skoro jedním tahem, vůbec nedře, neškrábe a nerozmazává se a je hodně intenzivní. Už si asi nikdy nebudu kupovat žádnou jinou.


Řasy

Gabriella Salvete Diamante
Asi nejlepší řasenka, co jsem zatím měla. Krásně řasy natočí a zhustí. Má dva druhy štětinek. Na jedné straně krátké a na druhé dlouhé. Krátkými štětinkami dodám řasám objem a dlouhými délku a zatočení. Je za pár korun, i když není ve slevě a vydržela mně strašně dlouho bez vysychání.


Obočí

 1. Essence set na obočí pro brunetky
Další pecka za pár korun. Set určitě všechny znáte, tak se o tom nebudu moc vykecávat. Obočí pěkně dokreslí, nerozmazává se. Používám štětec, co byl v balení a kombinaci obou stínů.

2. Alverde gel na obočí
Mám odstín pro brunety. Po dokreslení obočí stíny od Essence ho zafixuju tímto gelem a mám vystaráno. Pro přirozenější efekt ho používám i samostatně. Líbí se mi i kartáček na učesání obočí.


Tváře

Elf tvářenka odstín Mellow Mauve
Nečekaně. Je to prostě nádherná barva a má super výdrž:).

Pomocníci

 

UMA oil remove paper
Jak se začne oteplovat, moje pleť se začne leknout a od toho lesku mi pomohou tyto papírky. Použití je jednoduché, vyndáte, otřete, vyhodíte a máte matnou pleť. Líbí se mi, že jsou levnější jak od Essence a mají dvakrát tolik papírků. Pokud máte někde v blízkosti Tetu, kde se prodává UMA, tak vřele doporučuju koupit.


Alouette vlhčené ubrousky
Tyto ubrousky používám na otření make-upu z rukou, protože když se maluju, tak si vždy kápnu make-up na ruku a pak nabírám štětcem a abych pořád nebyla upatlaná, smáznu to ubrouskem. Je jich 150ks a stály kolem 40Kč, takže žádná tragédie. Odličovat se s nimi ale nedá, protože jsou na to celkem tvrdé.

Tak to je ode mě vše krásky. Doufám, že se článek líbil. Mějte se moc krásně, vaše Mi.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář :)