pondělí 11. srpna 2014

Summer shower: Avon Planet spa Heavenly Hydratation body scrub

Po dvou týdnech opět pokračujeme v krasojízdě. Dnes se zaměřím na peeling od Avonu, který mě celkem mile překvapil. 


Tento peeling jsem si vybrala hned ze dvou důvodů. Za prvé proto, že měl být hydratační a za druhé jsem na peelingy ujetá. Hlavně na ty voňavé. S hydratací na tom peeling není vůbec špatně, naopak spíš hodně dobře. Po opláchnutí cítím na kůži jemný olejový povlak (obsahuje olivový olej), díky kterému nemám pocit pnutí, ani jiného podráždění.

 

 Trochu jsem se ze začátku bála těch velkých částeček. Citlivkám bych ho moc nedoporučovala, protože tu kůži maličko drhne, mně to však vyhovuje, protože si tak aspoň obrousím ty moje šupiny na nožkách. Na celé tělo ho stačí maličko, protože po styku s vodou napění a zrníčka tak kloužou s pěnou po pokožce jedna báseň. Osobně mám pěnivé peelingy raději, protože mám aspoň pocit, že mě to částečně i umyje (používám ho před sprcháčem, který po použití peelingu na kůži pění 2x tolik). Na to, že vůni oliv nesnáším, mi tento peeling voní naprosto nádherně. Vůbec nevím, k čemu bych tu vůni přirovnala. Určitě to nevoní úplně jako olivy, možná cítím maličko zeleného čaje, ale obecně je to nasládlá vůně a ty já můžu.


Peeling je z řady Planet spa a i když se ve sféře Avonu moc neorientuji, tak si myslím, že k sehnání ještě určitě bude. Bohužel si nepamatuji přesnou částku, za kterou jsem tento peeling pořizovala, protože už ho mám přibližně třičtvrtě roku a navíc na něj byla nějaká ta slevička. Cenu bych ale odhadla na nějakých 150-200Kč maximálně. Balení má 200ml a vydrží minimálně na půl roku.

Pro dnešek vše, mějte se moc krásně. Vaše Mi.

Jenom taková poznámečka. Konečně po dlouhé hloubání a dloubání jsem zjistila, jak na blog přidat GFC, takže komu se líbím (hihi) může mě odebírat :-).

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář :)