středa 13. srpna 2014

Summer shower: Balea maska na vlasy s fíky a perlami

Dobré dopoledne přeji. Dnes si ještě před obědem dáme článek o masce na vlasy od Balei. Výrobky Balea mám obecně ráda, i když u některých jsem s výběrem šlápla hodně vedle (odkaz). Mám vyzkoušené všelijaké krémy na ruce, na tělo, sprcháče, deodoranty, atd., ale ještě jsem - co mi paměť slouží - neměla žádný přípravek na vlasy. No a o minulých Vánocích jsem dostala od mé nejlepší kamarádky hned dva takové dárečky :-). Bohužel, jeden z nich nemůžu používat moc často a to šampon ze stejné řady, jako je maska. Problém je opět u mé alergie na SLS, který tento šampon obsahuje. Celkem dost mě to mrzí, protože kdyby mě z něj nesvěděla hlava a nedělal lupy, byl by to super voňavý šampon, který nemastí vlasy a nechá je pěkně nadýchané. Naštěstí toto nemusím u masky řešit, jelikož SLS neobsahuje.


První, co mě na masce zaujalo, je její nádherná vůně. Je nasládlá, ovocná, s příměsí čistoty (no jo, já a popisování vůní :-D). Navíc tam nejde cítit téměř žádná chemie, což je také plus. Konzistencí mi připomíná spíše tělové mléko, je hodně tekutá a aplikace je tím pádem o něco složitější. Mnohokrát se mi stalo, že mi pěkný kus spadl do vany a skončil nenávratně v odpadu. To jediné bych snad mohla masce vytknout.



Za co ji ale musím hodně pochválit je to, že nádherně vlasy zjemní a provoní. Už po spláchnutí masky cítím, že jsou moje vlasy nádherně jemné a tak to zůstane i po uschnutí (nechávám vlasy uschnout volně). A co je hlavní, nezamastí vlasy, i když ji použijete na celou délku vlasů. Naopak mám pocit, že mi přidá trochu objemu a vlasy jsou po použití masky takové vzdušnější (čti - když zafouká menší vítr, létají úplně všude). Líbí se mi taky, že je bez silikonů, má v sobě vitamíny a vlasy jsou po ní hezky lesklé.


Obal je takový obyčejný, Baleácký. Nic z čeho byste si sedly na prdel, ale ani nic škaredého. Má 200ml obsah a jak říkám, dostala jsem ji na Vánoce a používám ji tak jednou za dva, tři týdny a ještě ji mám skoro plnou. Ono vždy stačí jenom trocha, i když máte vlasy třeba do půlky zad. Cenu bohužel přesně nevím, ale typuju tak do 60Kč.



Máte s touto maskou zkušenosti? Jaké jiné produkty na vlasy od Balei používáte? Budu ráda za každý komentář. Vaše Mi.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář :)