sobota 2. srpna 2014

Velká omluva a jak to bude dál?....

Ano. Sliby chyby. Tak jsem si to malovala, jak budu psát každý den články, a že do konce července bude Summer shower hotový. Ach já bláhová. Bohužel, minulý týden byl pro mě velmi náročný a na blogování zkrátka nezbyl čas. Ono napsání článku vypadá jako lehká práce, ale bohužel u mě je to trochu složitější. Nejsložitější částí jsou pro mě fotky. Jak víte/nevíte, fotím na mobil a nemám na focení moc dobré podmínky, takže vysmolit nějakou ucházející fotku je pokaždé nadlidský úkon. A ono když přijdu unavená z práce která byla za poslední týden vážně dost náročná, a když jsem si občas užila nějaký ten koncert...no prostě dokážete si to představit :-D. Tedy se velmi omlouvám za absenci článků a doufám, že mou nečinnost omluvíte.

A jak to tedy bude dál? Zase si dám týdenní pauzu. Není to proto, že bych byla líná, nebo by se mi nechtělo psát. Je to proto, že mám doma neuvěřitelně úžasnou osůbku na prázdninách a té se hodlám věnovat 25/7 :-). Bohužel, nejsem ten typ člověka, který by potřeboval světu oznamovat vše ze svého soukromého života, takže identita tohoto špuntíka zůstane utajena :-).

Takže nezoufejte, nesmutněte. Za dva týdny snad opět najedu do starých kolejí a dokončím Summer shower :-). Pro zatím vám přeji krásné dny bez dešťů, záplav a plné sluníčka. Vaše Mi.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář :)