pondělí 7. září 2015

Ebelin LE Life is a journey

Ahojky. Poctivě jsem vše testovala a nyní vám řeknu mé dojmy o nové limitce od Ebelin Life is a journey. Jak už asi víte, tak jsem si z této limitky vybrala mini štětec na make-up a mini houbičku na make-up. A předem vám řeknu, že nebudu moc chválit.


Štětec na make-up


Začneme klady. Štětec je krásně hustý, a balení je velmi skladné. Pokud máte rády střední až vyšší krytí, tento štětec bude pro vás. Já mám raději přirozené krytí, což ale s tímto štětcem jde také vytvořit, pokud dáte méně make-upu. Díky tomu, jak je malý se s ním dá celkem hezky zapracovat i korektor pod očima.
Tak a teď zápory. Není moc hezky zastřižený. Trčí z něj dost chlupů, ale ty se dají zastříhnout. Dále není moc kvalitně vyrobený. Po jednom použití mi úplně vypadl z obalu, což si myslím, že by se stávat nemělo. Navíc za tu cenu, což je pro mě další mínus (159Kč). Celkově si myslím, že tento štětec nepotřebujete, ale na cesty by se možná i takový štetec hodil. No snad si ho ještě půjdu slepit a dám mu druhou šanci.

Pohádka o tom, jak štětec vypadl z pouzdra při líčení a já jsem si kvůli tomu musela převléct triko

Mini houbičky na make-up


Další blbůstka, o které si myslím, že není až tak potřebná. Je to spíše taková srandička - opět trošku dražší (149Kč). Používala jsem ji na zapracování korektoru, což se mi nedařilo, tak jak bych chtěla. Občas mi dělala čáry a korektor s ní nešel zapracovat do ztracena, vždy jsem musela dokončit zapracování prsty. Líbí se mi ale ty barvy a jsou strašně roztomilé. Bohužel ale nic pro mě.

Zdroj


Tak abych řekla pravdu, jsem celkem naštvaná, že jsem utratila tři stovky a vlastně z toho nic nemám. Příště si budu muset víc rozmyslet své nákupy. Vy se zatím mějte pěkně. Vaše Mi.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář :)