úterý 1. září 2015

LE Ebelin - Life is a journey

Zdravím. Od pondělí se v DM drogeriích objevila nová limitka od Ebelin, do které jsem se celkem zamilovala a kdyby ty věci nebyly tak drahé, koupila bych si ji skoro celou. A co v nové limitce najdete?



Pilníčky na nehty - 89,-
Mini houbičky na make-up 2ks - 149,-
Cestovní štětec na pudr/make-up - 159,-
Mini kleštičky na řasy - 99,-
Sadu cestovních štětečků na oči - 149,-


A nyní se v krátkosti podíváme na dva zástupce této limitky:






Cestovní štětec na make-up
Pokud to dobře chápu, tak v limitce jsou dva druhy štětců - na make-up a na pudr. Když se pořádně podíváte na fotku výše, najdete tam spíše štětce, které jsou zastřižené dokulata, ale najdou se tam i štětce zastřižené rovně. Já jsem si vybrala rovně zastřižený, protože pudr moc nepoužívám a celkem se bez něj obejdu, ale bez make-upu ne (tedy obejdu, ale nosím ho ráda).
Štětec je tedy celkem hezky rovně zastřižený. Při otevírání plastového obalu jsem měla celkem problém, že mi nešel otevřít, takže jsem ho rozcupovala nůžkama, proto už ho radši ani neukazuju :-D. Ze štětce trčelo pár uvolněných chlupů, ale po jejich odstranění už žádný chloupek nevylézal. Štětec je velmi jemný a heboučký a celkově je to takový mazlík. Zatím nevím, jak se s ním bude nanášet make-up, počkejte si na recenzi. Co musím pochválit je balení, vypadá dost bytelně a štětec se jednoduše zatáhne díky průhlednému plastu, který přes něj vytáhnete ze spodního víčka a následně na něj dáte vrchní víčko. Chápete? :-D No já a vysvětlování něčeho, to dycky stojí za to.

Mini houbičky na make-up
Ty se možná budou hodit na zapracování korektoru, ale určitě ne na celý obličej, to byste se uťupkali. Houbičky mají moc pěkné barvy a příjemný tvar. Ještě jsem je také nezkoušela, počkejte na recenzi.

Z nové limitky se mi líbí všechno, kromě cestovní sady štětečků (to napravo na první fotce). Jen je fakt škoda, že to stojí tolik. Třeba ty kleštičky na řasy jsou fakt vzhledově dokonalé.

A co vy? půjdete limitku omrknout? Pokud ano, dejte do komentářů vědět, co se vám líbí a co jste si koupili, popřípadě co na to říkáte :-). Zatím se mějte pěkně a školákům přeji hezký vstup do nového školního roku. Mě to za chvílu taky čeká :-D.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář :)