úterý 22. září 2015

Novinky: objednávka z Makeup Revolution

Před dvěma hodinami jsem si byla vyzvednout objednávku, nafotila ji a nyní se o ni s vámi chci podělit. Značka Makeup Revolution je u nás docela nová. Já už jsem si na e-shopu nějaké věci objednávala a brzy na ni napíši recenzi. Jedná se o kosmetiku z Londýna, což mi je dost sympatické. V sortimentu najdete vše - od paletek, monostínů, make-upů, pudrů, tvářenek, korektorů, řasenek až po paletky a ještě víc. Stačí se podívat na jejich e-shop. Co mě osobně zaujalo z produktů nejvíc byly paletky. Chápejte, žádnou pořádnou paletku jsem nikdy neměla (kromě dvou od E.L.F.u a z nich zase tak odvařená nejsem). A tak jsem se naštvala a při první objednávce jsem si vybrala hned dvě paletky a můžu vám předem říct, že recenze bude pozitivní. A další paletku jsem si pak koupila v Rossmannu a také toho nelituji. Kromě recenze na paletky se můžete těšit i na recenzi tvářenky, dvou rtěnek a štětce na tvář/kontury.
Teď se ale vrhneme na ty moje nováčky a pěkně je v rodince krásek přivítáme.

Makeup Revolution paletka očních stínů ICONIC PRO 1

Začneme tím nejúžasnějším. Po této paletce jsem toužila už od uvedení značky na náš trh. Paletka je složena ze 16 stínů, které jsou jak matné, tak třpytivé. Horní řadu tvoří 7 matných stínů a jeden bílý rozjasňující. Spodní řada je celá třpytivá a řeknu vám, že vypadá naprosto úžasně. Najdete zde jak přirozené hnědé stíny, tak i měděný, tmavě fialový a metalicky šedý (poslední tři ve spodní řadě). Jsou zde stíny jak pro rozjasnění oka, tak i pro jeho kontury, zkrátka podle mě je to velmi dobře poskládaná paletka. Pigmentace vypadá taky skvěle (jako u ostatních paletek, které vlastním), i když některé matné stíny jsou pigmentované méně. Matné stíny jsou suší, pudrovější a maličko práší. Třpytivé stíny jsou hezky máslové a téměř nepráší. Navíc oceňuji i přiložený štěteček, který má jak plochou stranu, tak i blendící. Blendící strana štětečku mi vyhovuje, protože mám malé oči a s většími štětci mám problém při líčení. Plusem je i velké zrcátko a navíc ten obal, který je bytelný a krásně matný (přirovnala bych ho ke Sleek obalům, i když usuzuji jen z doslechu, žádné Sleek produkty zatím nevlastním). Také se mi líbí, že každá paletka má ještě navíc svůj vlastní papírový obal.
No zkrátka a dobře první dojmy z této paletky jsou velmi pozitivní a už se nemůžu dočkat, až ji vyzkouším.

Obal paletky

Popis je zlatý, jen se mi ho nepodařilo vyfotit




Blendící strana

Plochá strana

Bráno z FB stánky MUR
Horní matná řada

Spodní třpytivá řada

Makeup Revolution Amazing rtěnka


Zde to je tak trochu zklamání, protože jsem si vybrala špatný odstín. Což se mi stalo už podruhé. Poprvé jsem si objednávala odstín Mystify, což je na mě až moc červená, se stříbrným shimerem. Tam ale nebyl ten shimmer tak viditelný, jako u odstínu Dusky. Pánové, to byl velký omyl. Tuto rtěnku jsem raději ani nezkoušela na rtech, protože jeden swatch mi stačil. Šíleně růžová s šíleným shimmerem. Ta by tak možná slušela mojí babičce, která si na takových barvách ujíždí, ale jí dost sluší. Takže nejspíš poputuje tam. Ale abychom si zlepšili náladu, vybrala jsem si i jeden dobrý odstín. Treat je taková zastřená hnědá s kapkou červené, bez shimmeru. No zkrátka super podzimní barva, která by asi nejvíce slušela olivové pleti, ale i já se v ní cítím dobře. Textura je krémová a dobře se nanáší. Víc toho zatím říct nemůžu kromě toho, že naprosto dokonale voní! Tak sladce, skoro žvýkačkově, což já osobně nemusím, ale tady se mi ta vůně líbí. Je ale zvláštní, že první odstín Mystify tak vůbec nevoněl. Zajímavostí je jejich obal. Ten totiž skrývá malý kalíšek s rtěnkou, který je umístěn zvrchu, kdežto ostatní značky ho mají zezpod. Prý by se měl dát oddělat a rtěnka z něj by se měla dát použít, ale mně to bohužel oddělat nejde. Nápis na obalu se také velmi rychle ošoupe.

Dusky, Treat

Dusky


Treat
Dusky, Treat

Každopádně až na ten nešťastný výběr rtěnek jsem zatím maximálně spokojená a uvidíme, jak se to bude vyvíjet dál. Vy se mějte zatím krásně. Vaše Mi.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář :)