sobota 26. dubna 2014

Fantový Lip Smacker



Dnes jen tak krátce. Asi před třemi měsíci jsem si konečně koupila můj vysněný Lip Smacker s příchutí Fanty. No a dnes sem se rozhodla, že napíšu menší recenzi na tohoto pidižvíka. Jedná se tedy o balzám na rty s příchutí a můžete si vybrat z celé škály. Cola, Sprite, grepová Fanta,...je toho moc. Balzámek je opravdu maličký, má jen 4g, takže do kabelky ideální. Po Fantě sice celkem voní, ale nechutná úplně jako Fanta. Je tam cítit trocha pomerančů a je to příjemně sladké, ale do Fanty to má daleko. Mě to ale nevadí. Díky tomu, že tak dobře chutná, na rtech moc dlouho nevydrží, protože je hned slízaný, ale i když ho slížu, tak přece jenom nějaká ta vrstvička tam pořád zůstává. Celkem hezky hydratuje, což se mně líbí a při aplikaci příjemně po rtech klouže. Jediné co mě vadí je jeho cena. 60Kč za takového prcka? No je to fakt dost. Ale tak když si chcete udělat radost...:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář :)