pondělí 21. dubna 2014

Levná báze od Synergenu


Ahojky. Dnes bych vám ráda řekla něco o jednom dobrém úlovku z drogerie, který seženete za pár kaček. Jedná se o denní krém Synergen Lively care, který má intenzivně pečovat o suchou pleť. Obsahuje bambucké máslo, výtažky z papáji a manga a je bez parabenů. Balení je celkem roztomilé, Koupíte ho v bílo růžové krabičce, na které jsou napsané všechny informace o produktu a v ní najdete malý bílý kelímek s růžovým vrškem. Vypadá to hodně mladistvě a jednoduše. Po otevření zjistíte, že krém má jemně narůžovělou barvu, ale to první, čeho si všimnete po otevření, je ta vůně. Já jsem si ji naprosto zamilovala. Je těžko popsatelná, ale je sladká a já v ní cítím trochu meruňky, není cítit žádnou chemií, což já velice oceňuji :-). Po nanesení na obličej je ještě malinko cítit, ale za chvíli se vůně vytratí. 






 Teď k samotným účinkům. Krém mě velice překvapil. Nanášení je velmi příjemné, je sametový a krásně po pleti klouže a v zápětí se ihned vsákne a zanechá tak neuvěřitelně jemnou pleť! Co je na tomto krému plus a zároveň mínus je to, že obsahuje silikony. Plus je to proto, že pleť nádherně vyhladí a není pak ani potřeba použít bázi, a mínus je to proto, že při každodenním používání by to někomu mohlo vadit (ucpat póry). Mně se ale zatím nic takového neděje a jsem s ním naprosto spokojená :-). Krásně po celý den hydratuje a nemám problém s tím, že by se mi dělala suchá místa. Díky vyhlazení pleti je skvělý pod make-up. Nedělá žádný mastný film.

Krém je teď v Rossmannu ve výprodeji za nějakých 40Kč. Doufám, že ho úplně neruší, protože jestli jo, udělala bych si zásobu, už jenom kvůli té vůni.

Shrnutí:
Synergen Lively care denní krém – 50ml, kolem 40Kč, balení je roztomilé, mladistvé, dobře hydratuje a díky silikonům krásně vyhladí pleť – dá se použít místo báze, vůně je naprosto úžasná, sladká, meruňková – DOPORUČUJI

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář :)