sobota 5. dubna 2014

Nevermore! No.1


V minulém článku jsem slibovala, že si povíme něco o pleťové vodě od Rival de Loop, což je značka Rossmannu. Jedná se o limitovanou edici, kterou jsem občas ještě viděla v obchodech, s papájou a dračím ovocem a myslím, že nějakého toho dráčka tam opravdu nacpali.



Ale pěkně popořádku. Balení je takové obyčejné. Nenadchne, neurazí, dobře se s ním pracuje. Vůně je celkem obstojná, taková sladší. No a teď k tomu nejhoršímu. Účinky. No, jak bych vám to nejlíp popsala. Nejdřív jsem si myslela, že tak účinkuje díky nějakým přípravkům, které jsem použila před ní (odličovací mléko), ale ne. Ona ta potvora pálí, i když ji nanesu na úplně čistou pleť bez použití předchozích patlátek. Štípe a štípe, a abyste se toho pocitu zbavily, musíte asi alespoň 10x umýt obličej a nejhorší je, že nemůžete použít ani moc studenou ani moc teplou, protože to ten obličej rozdráždí ještě víc. Výsledkem je tedy začevenalá kůže a nepříjemné pálení. Kdo by to nechtěl?

Já jsem tu moji dračici po pár použitích vyhodila. Viděla jsem, že mají v Rosmannu novou limitku s vůní lesního ovoce. Ale po této zkušenosti si od Rival de Loop asi hodně dlouho odpočinu.

Stalo se vám toto taky? Dělají to všechny pleťové vody této značky? Když tak napište do komentářů. Mějte hezký den a užívejte zbytku víkendu. Vaše Mi.

2 komentáře:

  1. Tak to se divím , protože přesně tohle odličovací mléko mám a nemůžu si ho vynachválit

    OdpovědětVymazat
  2. Odličovací mléko mám taky, ale z té basic řady (ne limitka) a to je celkem v pohodě, nepálí a dobře odlíčí, ale bohužel v té pleťové vodě je asi něco, co mojí pleti nedělá dobře :-(.

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za každý komentář :)