pátek 30. května 2014

Wishlist


Ahojky. Dnes pro vás mám připravený článek, který já osobně ráda čtu u všech blogerek a tím je Wishlist. Existuje pár produktů, na které si brousím zoubky už nějaký ten pátek a abych na žádný nezapomněla a neutrácela tak za věci které nepotřebuji a koupila si pak to co „potřebuji“ (chtěla bych), udělala jsem si svůj wishlist. Neříkám, že všechno si koupím hned příští týden, ale časem bych tyto produkty ráda vyzkoušela.


Sada štětců na obličej – MUASHOP.cz, 389Kč
Ráda bych vyzkoušela nějaké ty chlupatější štětce na tvář. Make-up normálně nanáším buď pádélkovitým štětcem, prsty, nebo tapered štětcem od vietnamců a tak bych ráda časem zkusila trošku něco kvalitnějšího. Sice to jsou no name štětce, ale vypadají slibně. Sada obsahuje: Tapered brush (např. na korektor), Round top brush (na make-up/pudr), Flat top brush (make-up), Angled brush (tvářenka, make-up, korektor).

Blending brush – MUASHOP.cz, 89Kč
Sice již mám dva blending brushe (Essence, E.L.F.), ale stále to není ono. „Potřebovala“ bych většího chlupáčka a tenhle se mi dost zamlouvá.

W7 Honolulu bronzer – MUASHOP.cz, 129Kč
Tento bronzer mám vyhlédnutý už dlouho. Líbí se mi, že není vůbec do oranžova, což já u bronzerů nemám moc ráda. Také neobsahuje shimmer ani třpytky, což ocením hlavně v zimě. Ten štěteček prý taky není marný, takže až budou na MUASHOPu nějaké slevy, jdu do něj :-).

MUA paletka očních stínů Heaven and Earth – MUASHOP.cz, 189Kč
O této paletce taky sním už celkem dlouho. Stíny MUA patří prý k těm kvalitnějším a tato paletka je pro mě jako dělaná, protože má krásné hnědé třpytivé i matné neutrální odstíny, což já teda můžu. S jinými jak hnědými stíny mě většinou neuvidíte.

Nivea Lip butter Caramel cream – MUASHOP.cz, 119Kč
Zbožňuju karamel a balzámy na rty! A tento balzám si chválí hodně zahraničních youtuberek, takže by mohl být fakt dobrý. Pokud opravdu voní tak, jak všichni popisují, tak se s ním budu mazat snad celá.

Catrice barva na rty Pure shine –Rossmann, 129Kč
Konečně se značka Catrice dostala i ke mně. Jak jsem záviděla holkám, které ve videích/článcích ukazovaly různé stíny, rtěnky, řasenky atd. od téhle značky. U nás tuto značku nenajdete v Rossmannu, ale v zapadlé drogérii s parfumérií. O to větší překvapení to pro mě bylo, když jsem ji objevila. Jak už víte, já zbožňuju pastelky na rty a tak mě zaujaly i ty od Catrice. Líbí se mi hned dva odstíny – 030 Don’t think just pink (na obrázku) a 080 Sheers!, ale nude rtěnek mám habaděj, teď by to chtělo trošku barvy na léto :-).

Catrice Camouflage cream – Rossmann, 74Kč
Tak tohle vám asi moc popisovat nemusím, že ano. Ráda bych si pořídila nejsvětlejší odstín, i když se bojím, že na mě bude moc do žluta. No uvidíme. Zatím je ve stojanech vyprodaný, tak si musím počkat.

Catrice Defining Blush – Rossmann, 89,90Kč
Slyšela jsem, že na to, kolik stojí, jsou hodně kvalitní. Tak uvidíme. Dost se mi líbí odstíny 080 Sunrose Avenue a 020 Rose Royce.

Catrice Paletka očních stínů Absolute Nude – Rossmann, 129Kč
O koupi této paletky stále váhám. Zkoušela jsem si stíny na ruce a nevím no. Pigmentace celkem dobrá, ale mám strach, že se mi budou slévat. Ale hrozně se mi líbí.

MISSHA Perfect cover BB cream – MUASHOP.cz, 179Kč
Na asijské BBčka jsem slyšela také dost chvály a poslední dobou mám raději než plné krytí jen sjednocení pokožky. Časem bych ráda vyzkoušela.

Sleek face form Fair – 320Kč
Tahle paletka se mi velice líbí. Je taková tak akorát pro mě :-D. Sice mám v kosmetické zásobě podobné produkty, ale tohle je taková ta třešínka. Tohle si pořídím asi za hooodně dlouho, až třeba za odměnu za něco :-).

To je ode mě vše. Doufám, že se článek líbil. Mějte se krásně a přežijte to šílené počasí ve zdraví. Vaše Mi.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář :)