sobota 5. července 2014

Vypatláno No. 3 - květen+červen

Po dlouhé době jsem tu opět s dalším článkem. Chtěla jsem ho napsat už před hodně dlouho dobou, ale nejdříve jsem měla problémy produkty nafotit a pak až zase nebyla nálada a cokoliv jsem napsala, jsem ihned smazala, protože to prostě byla hrůza. Už mě to ale zase chytá, tak snad to bude lepší. Vrhneme se na to, co jsem spotřebovala za poslední dva měsíce.

 
 Bourjois Odličovací micelární voda na obličej a oči - 250ml
Dárek k časopisu. Byla v pohodě, dobře odličovala, ale po delším používání začala dost lepit. Teď zkouším micelárku od Garnier a ta je za mě určitě lepší jak od Bourjois, takže znovu nekoupím.

Isana Tělový krém granátové jablko a fíky pro suchou pokožku - 500ml
Použila jsem ho párkrát a nevyhovuje mi jak vůně, tak konzistence. Je to hodně vodnatý krém, a kdyby byl v tubičce, řekla bych, že je to spíš mléko a ty já moc ráda nemám. Poputuje někam dál.

Balea Tělový krém borůvka - 200ml
Limitka myslím z minulého léta. Šetřila jsem si ji na toto léto a to asi úplně zbytečně. Vůni borůvek zbožňuju, ale toto je taková umělotina, že já to prostě nepřekousnu. Poputuje dál.

Carefree kokosový kondicionér - 500ml
Sehnala jsem ve staré Tetě. Chtěla jsem zkusit nějaký přírodnější kousek a tento měli zrovna v akci. Celkem mě zarazila ta konzistence, která je tekutější jak normální šampon. Vlasy ale celkem hezky vyživil a byly po něm nadýchané, ale kvůli konzistenci ho bylo potřeba použít vždy trochu víc. Vůni kokosu moc nemusím, ale tady mi byla velmi příjemná. Klidně bych si ho koupila znova.

Fa sprchový gel + mléko avokádo - 250ml
Nevím, jak se to přesně jmenuje, protože to tam mám vše německy a to fakt neumím. Tento sprcháč mě velmi překvapil, protože sprcháče od Fa mě moc neoslovují. Tohle je ale celkem bomba. Po tomhle sprcháči sem se nemusela, dá se říct vůbec mazat a to je fakt, že já jsem hrozná sušenka. Řekla bych, že je to jako tělové mléko do sprchy od Nivei, ale tohle vás navíc i umyje. Akorát vůni bych si vybrala pro příště jinou. Určitě si ale zase někdy koupím.

Balea Šampon pro hloubkové čištění pro všechny typy vlasů - 250ml
Skvělý pomocník, pokud používáte produkty na vlasy s hodně silikony. Tohle by je všechny mělo smít. Bohužel jsem ho nedopotřebovala, protože obsahuje SLS (Sodium laureth sulfate) a díky tomu sem měla strašně vysušenou pokožku hlavy, což nebylo moc příjemné. SLS se vyhýbám a tím pádem i tomuto šamponu. Ty z vás, které ale nemají se SLS problémy si ho určitě oblíbíte :-).

Rimmel Stay matte make-up (vzoreček) - 1,5ml
Nic pro mě. Já jako sušenka matující make-upy nosit nemůžu. Ale chtěla jsem to zkusit.

Playboy Shower cream Play it lovely - 6ml
Krásná vůně, moc nevysušoval a vonělo mi po něm  pyžamo. Brala bych ho znova, ale ta cena mě vždycky odradí.

Maybelline Affinimat 
Malinkatý vzoreček mi vystačil na jedno použití. Bohužel byl ale moc tmavý. Měla jsem odstín 24 Golden beige. I když je matující, tak nebyl vůbec špatný. Bohužel z jednoho vyzkoušení vám toho moc nepovím. Třeba si ho jednou pořídím, teď ale ne.

Alterra Hydratační šampon Granátové jablko a Aloe Vera - 200ml
Ach ta vůně! Byl hodně dobrý. Bez SLS, silikonů, prostě alá přírodní. Pokožka hlavy se mi po něm nevysušovala a tak si ho určitě zase někdy koupím znovu.

Balea Pěna na holení Benátky s aloe - 150ml
Obyčejná pěna na holení. Cítila jsem v ní chemickou malinu. Je to limitka, takže už se nedá sehnat, ale klidně bych si ji koupila znovu.

SuperPlayboy shower creme Creamy and delicious - 250ml
Přecukrovaná vůně mi hrozně vadila. Už jsem se nemohla dočkat, až ho vypotřebuju.  Ale nevysušoval, za což má ode mě plus. Už si tuto variantu ale nekoupím.

Rimmel Just let it go... - 125ml
Byl jako dárek k řasence. Takový obyčejný odličovač, který odlíčil vše, co bylo potřeba. Zatim se nedá sehnat, ale určitě se zase někdy objeví a klidně bych si ho koupila znovu.

Rival de Loop Pure skin čistící proužky - 3ks
Já nevím. Mám z nich takový rozporuplný pocit. Jednou mi vytáhnou černé tečky, potom zase ne. A přitom používám stále stejný postup. Možná se poohlédnu po nějakých jiných.

Ziaja Kaolinová maska s růžovým jílem - 7ml
Masky od Ziaji zbožňuju. Mám po nich pleť přesně takovou, jak slibují na obale, což v tomto případě byla uklidněná, vyživená a zjemněná. Chci je vyzkoušet všechny!

Synergen čistící ubrousky s vůní maliny - 25ks
Limitka, kterou už asi neseženete, ale pokud jo a nemáte rády chemické vůně, tak se tomu vyhněte obloukem. Odličovaly sice hezky, ale já jsem ten smrad nemohla vydržet.

L'Oreal pěnové tužidlo Perfect Curl - 200ml
Vyhazuju, protože mi doma leží už několik let. Nemůžu posoudit, jestli mi dodalo objem, protože mám vlasy přirozeně hodně splihlé a navíc dlouhé, takže si myslím, že by to na ně ani žádný účinek nemělo. Takové věci já nepotřebuji, takže už nekoupím.

HairRage šampon - 500ml
Dostala jsem ho jako dárek, ale bohužel, mě z něho dost svěděla hlava, tak buď poputuje dál, nebo bohužel pude do koše :-(.

Pantene Aqua light šampon - 400ml
Opět SLS, takže nemůžu používat, ale vlasy vyčistil krásně a byly po něm úžasně nadýchané. Poputuje ještě někam dál :-).
 

Essence Love letters limitovaná edice
Balzámek, který měl krásný broskvový nádech a mě strašně štve, že ho musím vyhodit, ale pokazil se mi. Roztopil se a přilepil k víčku. Výdrž měl průměrnou, ale celkem hezky hydratoval a voněl. Je ho škoda. Ještě mám růžový, ale tento jsem měla radši.

Gabriella Salvete Giant volume Black mascara 
Skvělá řasenka, pokud jste chtěly docílit přirozeného efektu hustých a natočených řas. Když jsem ji použila, tak to vypadalo, jako moje přirozené řasy. Řasenky této značky mám obecně moc ráda, tak pokud ji seženu, koupím ráda znovu.

Alverde rtěnka 22 Lovely nude
Krásná a moje oblíbená, ale zkazila se a navíc už není nikde k sehnání. Achjo :-(.

Alverde Color and care make-up - 30ml
Koupila jsem ve slevě, protože mu měla brzo vypršet expiračka. Tak jsem si řekla, že ho aspoň vyzkouším, že těch 30Kč mě nezabije. Celkem mě překvapil. Nedělal takové cucky, jako jeho kolega, o kterém se zmíním za chvilku, hezky se nanášel, krásně voněl, ale výdrž měl hodně slabou. Asi nemám pleť na to, abych mohla používat přírodní make-upy, protože na mě prostě nevydrží. Znovu nekoupím.

NYC Cheek Glow 655 Central park pink - 8,1g
Jedním slovem DĚS! Moje první tvářenka a od této značky taky poslední. Zezačátku nešla nabrat, pak prášila a vůbec nešla vidět. Nekupovat!

Alverde Natural light make-up - 30ml
U make-upů si vždycky vybírám ty nejsvětlejší odstíny a tady tomu nebylo jinak. Navíc byl opět ve slevě za pár korun, tak proč to nezkusit? Protože CUCKUJE! zezačátku jsem si myslela, že je to podkladovým krémem, tak jsem začala používat jiný a zlepšilo se to. Po čase mi ale opět začal dělat mapy a cucky a další krém si kvůli tomu fakt kupovat nebudu. Bohužel zklamání, protože když necuckoval, tak byl fajn.

Calypso houbičky na odstraňování make-upu - 2ks
Já je používám na odstranění masky, nebo peelingu a je to super vychytávka. Doporučuju koupit.

Gabriella Salvete Diamante mascara
OOOOOOO můj milášek. Na tuhle řasenku já nedám dopustit, protože umí neuvěřitelné divy. Prodlouží, natočí, zahustí. Pro mě je to svatý grál a budu si ji kupovat do konce života.

Lilibe odličovací ubrousky - 120ks
To sem asi přestanu dávat, protože furt kupuju ty samé. Vyhovují mi a jsou celkem levné. Teď zkouším z Tesca se 100% bavlnou, ale na tyhle nemají.

Tak a to je vše. Uf, no jo, bylo toho moc. Pokusím se polepšit v psaní článků a budu psát, i když nebude nálada. Tak se zatím mějte pěkně a pokud máte zkoušky za sebou tak si užívejte deštivého léta. Vaše Mi.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář :)