čtvrtek 24. července 2014

Summer shower: Ziaja intimate creamy wash regenerative

Dnes si povíme něco málo o intimním mycím gelu od Ziaji. Dříve jsem používala Lactacyd, který mně však nevyhovoval a po pár použitích jsem se dopracovala k nepřetržitému nepříjemnému svědění. Děkuji, nechci. Tak jsem pátrala po jiné značce. Na výběr toho bylo celkem dost. Nivea, Chilli (vyzkoušela jsem ze vzorečku a ten chladivý pocit taky nebyl nic pro mě) atd. Všechno mně ale přišlo dost drahé.


A tak jsem zašla do mé oblíbené zapadlé drogerky a našla jsem tam gely od Ziaji. Byli tam myslím tři druhy a jeden z nich byl s kyselinou mléčnou. Já jsem si vybrala ten s kyselinou laktobiovou. A já nejsem žádný chemik, takže vám neřeknu, co ta kyselina doopravdy dělá, a na co se jinak používá, to hledejte u někoho jiného. Podle popisku by tato kyselina měla napomáhat zklidnit drobné oděrky a začervenání kůže. Což teda můžu potvrdit tak na 55%. Pokud se vám stane, že si intimní partie nějak podráždíte, nemusíte bát tento gel použít, pokožka se jím zklidní a začervenání také malinko zmizí. No a to nejlepší na tom je, že on to vlastně není gel (i když já všem intimáčům říkám gel). Je to krásně krémové. Ještě o trochu víc jak Lactacyd. A já ty krémové přípravky do sprchy fakt můžu.

Další, co se mi líbí je vůně. Je taková jemná, čistá, nijak agresivní a myslím, že by ani citlivkám neměla ublížit. Po napěnění vytvoří příjemnou krémovou pěnu, která nedrhne. Co se mi ale nejvíc líbí je ta cena. 109Kč za 500ml mi přijde dost ucházející a myslím, že mi vydrží hodně dlouho, protože už ho mám asi třičtvrtě roku a ještě nejsem ani v půlce. Navíc má i pumpičku, což je také hodně praktické.
Bohužel, co je jeho nevýhodou je dostupnost. Ne v každé drogerce na Ziaju narazíte, což je škoda. Ale mám velmi dobrou zprávu pro Zlíňačky a okolačky! Ziaja chystá otevřít svou prodejnu ve Zlíně. Zatím nevím kde, ale doufám, že někde blízko centra a pak tam budu pečená vařená :-).

Bohužel se mi nepodařilo vyfotit ani složení, ani popisek, takže vám je opíšu....važte si toho :-D.

Info: Regenerační prostředek pro intimní hygienu s kyselinou laktobiovou. Má zklidňující účinek na drobné oděrky a začervenání kůže. Obnovuje a udržuje přirozené fyziologické pH. Jemně myje a poskytuje dlouhotrvající pocit čistoty a svěžesti.

Složení: Aqua, Sodium Laureth Sulfate (fujky), Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Panthenol, Allantoin, Lactic Acid, Lactobionic acid, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Styrene/Acrylates, Copolymer, Coco Glucoside, Cocamide DEA, Sodium Chloride, Sodium Benzoate, Parfum, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional,, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Linacol, Hydroxycitronellal.

No...tak podle těchto jazykolamů soudím, že to nebude nic pro ty, co žijí přírodou a jsou na chemii hákliví. Avšak pro ty, co složení moc neřeší to nebude taková hrůza :-).

 Dneska je to ode mě tedy vše a já se těším zase příště. Vaše Mi.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář :)