středa 14. května 2014

E.L.F. a pár novinek



Dnes jen krátce. Před pár dny mi přišla pro mě dlouho očekávaná objednávka z E.L.F.u, ze které mám obrovskou radost! A co mi vlastně přišlo? Dva scrubíky na rty, báze pod oční stíny, tvářenka a duo tvářenky s bronzerem. Zatím jsem ze všech produktů (kromě báze, kterou si nechávám v zásobách) velmi nadšená a plánuji o každém z nich napsat brzy recenzi, jelikož E.L.F. má teď týden poštovného zdarma, tak abyste věděly, do čeho jít a do čeho ne ;). Zatím vám ale můžu říct, že všechny produkty, co tu mám stojí za to a tak bych neváhala a určitě se na jejich stránky podívala. Fotky nejsou nějak závratně úžasné, přece jenom, fotím mobilem a nejsem žádná profi fotografka, ale odstíny produktů se mi podařilo zachytit celkem dobře. Pro dnešek vše, těšte se na recenze a zatím se mějte krásně, a pokud vás stále trápí zkouškové, stejně jako mě, přeji pevné nervy a hodně štěstí. Vaše Mi.

Ještě taková maličkost. Asi jste si nemohly nevšimnout, že jsem změnila vzhled blogu. Neříkám, že toto je finální verze, protože s tím nastavováním a celkově se vzhledem ještě bojuju (hlavně teda s úvodní fotkou :-D). Jak se vám tento vzhled líbí? Máte nějaké nápady, co vylepšit? Budu ráda když napíšete :).






Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář :)