pátek 2. května 2014

Vypatláno No.2



Toto uteklo. Duben v tahu a už je květen. Období zkouškových a maturit. Mně začaly zkoušky ještě o něco dřív, takže se stále drtím a drtím do úplného rozdrcení. No ale chvilka času se našla a tak si zrekapitulujeme, co jsem za minulý měsíc stihla vypotřebovat. No, není toho moc, ale u mě je to celkem výkon. Jdeme tedy na to.
 

Mixa micelární voda – 200ml, okolo 100Kč

Moje první micelárka. Jak já jsem z ní byla nadšená, když jsem si ji donesla domů. Nemohla jsem se dočkat, až se s ní odlíčím. Vezmu tampónek a začnu pumpovat. Dlouho nebylo nic a najednou ščák! No to balení....za to bych asi někoho nakopala do řitkovic. Polovinu produktu jsem vyplýtvala tím, že mi stříkal všude jinde, jen ne na tamponek. Samotný produkt však není vůbec špatný. Celkem dobře odličovala, ale samozřejmě to nebylo úplně tip ťop, musela jsem dočišťovat. Se stíny a s řasenkou si poradila obstojně. Je to takový lehký nadprůměr. DOPORUČUJU.


 Lirene velvet moisturising cream, normal and combination skin – 50ml, kupovala sem ve slevě za 40Kč, DM, Rossmann

Tohohle hydratátora jsem měla celkem dost ráda. Krásně voněl, perfektně se nanášel, ihned se vstřebal, ale přitom skvěle hydratoval a udělal matný finiš. SPF 10 bylo taky pro mě velké plus. Bohužel, sem ho v drogerkách už dlouho neviděla, což mě mrzí, protože bych si ho ráda koupila znova. DOPORUČUJU.


Balea tělové mléko do sprchy – 400ml, 89Kč, DM
No tak k tomuto se vyjádřím někdy příště. Jediné, co můžu říct je....NEDOPORUČUJU.


Synergen mycí gel a maska na obličej s extraktem z tygří trávy a bambusu – 2x7,5 ml, 14Kč, Rossmann
Tohle jsem si vzala jen tak na vyzkoušení, a protože to bylo tak levné a vyprodávali to. Už chápu proč. Já se asi začnu vyhýbat výrobkům, které mají ve složení název nějakého zvířete, protože ten tygr tam šel fakt cítit. Gel byl celkem v pohodě, hezky voněl a možná i čistil. S maskou to však bylo horší. Ta mě snad pálila i na prstu a na obličeji jsem ji dokázala nechat tak pár sekund. Už se asi nedá sehnat, ale pokud jo, tak nemá cenu si ji kupovat. NEDOPORUČUJU.

Tak to je ode mě pro dnešek všechno. Mějte se krásně a užijte víkendu:-). Vaše Mi.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář :)