středa 7. května 2014

Nevermore! No.2




 No jo. Já jsem sice mazací typ, mohla bych se krémovat od rána do večera, ale někdy jsou prostě tak lazy dny, že se mi nechce vůbec nic a právě při takových dnech ráda využívám tělové mléko do sprchy. Moje první zkušenost s tímto typem mlék jsem měla s tmavě modrou Niveou a s ní jsem byla velmi spokojená. Ale kupovat si balení 200ml za víc jak stovku? No to se mi moc nechtělo. A hle, Balea má takové mléko taky. Ale vždyť jsem na ni četla špatné recenze. Nu což, zkusím. Měla jsem na ni ještě nějakou tu slevičku, tak mě vyšlo tak na 60Kč. Jsem ve vaně a mažu si mléko po rukou. Hmmm je hutnější než Nivea. Mohlo by udělat lepší službu. OMYL! Místo hydratace mě vysušovalo a já jsem po něm měla bílé šupinky po celém těle. Navíc mi na jednom místě na ruce vyskočila malá, červená vyrážka, která ale naštěstí nesvěděla. No to si radši koupím dražší verzi od Nivei, než tohoto levného šunta. Víckrát už ne.
 
Je to už nějaký ten čas, kdy Balea přišla i s verzí pro velmi suchou pokožku, ale to podle mě taky nebude žádný zázrak. Pokud bude někdy za pár korun a já se k tomu odhodlám po takové špatné zkušenosti, tak ho třeba vyzkouším, ale zatím ne, díky.

Tak to je ode mě pro dnešek vše a já se s vámi loučím milé dámy :-). Vaše Mi.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář :)