úterý 15. července 2014

Summer shower: Alverde balzám Intensiv Amarant

Dnešní článek věnuji balzámu na vlasy, který aktuálně používám. Myslím, že to spíše bude taková minirecenze, protože toho není moc, co bych vám o tomto balzámu řekla. Navíc si teď bohužel nemůžu uvědomit, jestli je ještě k sehnání.

Omlouvám se za hnusný obal, fotila jsem ho, když jsem vylezla ze sprchy, tak je mokrý.
 Tento balzám jsem kupovala myslím někdy v březnu v DMku. Byl ve slevovém regálku a stál kolem 60Kč a mně zrovna balzám došel, tak jsem ho tedy vzala. První, co mě potěšilo je uzávěr. Má tam takovou tu zábranu, aby nevytékal, když bude dnem vzhůru, což by měly mít všechny takové produkty (někdy i make-upy). Balzám je hutný, bílý....a strašně mi smrdí :-D. Nevím, jestli tak smrdí všechny produkty od Alverde, ale tohle je fakt síla. Bohužel to nedokážu popsat, ale není to ani ovocné, ani květinové.



 Aplikuji ho do délek vlasů, a i když to v návodu nepíšou (píšou nechat krátce působit), tak já ho nechávám působit klidně i tři nebo pět minut. Prostě si ho vmasíruju do vlasů a pak se začnu třeba mydlit a po namydlení spláchnu i balzám. Ale není to třeba mít ho ve vlasech tak dlouho. Já to dělám ze zvyku. Vlasy jsou po něm krásně hebké, dobře se rozčesávají a trošku se i zalesknou. Takový průměr. Já na něm oceňuji hlavně to, že je na té přírodnější bázi, že tam není tolik chemikálií. Balení se mi taky dost líbí. Co víc k němu říct, je to průměrný balzám, který zjemní a nasmradí vlasy :-D (nebojte, ten smrádek není cítit pořád). To je asi vše. Mějte se zatím krásně. Vaše Mi.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář :)