pondělí 21. července 2014

Summer shower: Nivea tělové mléko do sprchy

Já sice zbožňuju mazat se různými krémy, mléky, mazadýlky, ale v těchto parných dnech se mi nechce si na sebe něco patlat a pak čekat až to zaschne. Proto dnešní článek věnuji Niveáckému tělovému mléku do sprchy. Něco málo jste si o něm mohly přečíst již v článku o stejném produktu, ale od Balei. No, tam to nedopadlo nijak slavně. S tímto mlékem je to ale úplně naopak. Jsem z něj nadšená. Jak už nejspíš víte, jsem sušenka. Když se aspoň 1x za den nenamažu, kůže mě pne a táhne. Někdy víc, někdy míň, ale pořád mám tendence se aspoň něčím máznout. A jak už jsem říkala na začátku, v létě na to celkem prdim a to není dobře.
 

Tak jsem začala používat mléko do sprchy a je po problému. Mléko má bílou barvu a je dost hutné (klidně bych to nazvala máslem). Voní jako typický Nivea krém v takových těch kulatých modrých obalech, což je pro mě spíš smrádek, než vůně, ale dá se to přežít. Aplikace je velice jednoduchá. Umyjete se sprcháčem, pak na sebe napatláte mléko (stačí ho celkem málo) a hned můžete smýt. Žádné čekání. Poté máte krásně nasosanou pokožku, která nepne a navíc je hebká a už se nemusíte ničím mazat.


 Jediné co mně prostě vadí je ta cena. 90Kč (i víc) za 250ml je celkem dost a tak si ho šetřím a když můžu tak se namažu normálním mlékem, ale kdyby bylo levnější, asi bych se v létě ničím jiným nemazala (na zimu to nemám ještě ozkoušené). Tak to je vše a já se s vámi loučím. Vaše Mi.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář :)