pátek 18. července 2014

Summer shower: Isana sprchový krém vitamín a jogurt

Tak jsem opět tady s dalším článkem. Ano vím, že jsem slíbila, že budu psát maximálně ob dva dny, ale hold někdy se to prostě nepodaří. Tak to nebudu dlouho okecávat a hned se na to vrhneme.


Sprcháč od Isany jsem snad nikdy neměla a tak jsem se rozhodla, že nějaký zkusím. Měli ho tehdy v akci za dvacku, jinak stojí asi kolem 25Kč. Ano, je to dražší jak Baleácké sprcháče, které zbožňuju, ale do tohoto miláčka sem se zamilovala ještě víc a to hned z několika důvodů. Za prvé nádherně ovocně voní. Cítím tam hlavně pomeranč (ten já můžu), trošku jahodu, třešni...no prostě od každého ovoce z obrázku něco, ale nejvíc ten pomeranč. Za druhé tak vůně vydrží celkem dlouho. Ještě když se večer mažu krémem tak ze sebe tu vůni cítím (a z koupelky taky). Za třetí vůbec nevysušuje pokožku, protože je to krém. Sprchovým gelům jsem udělala pápá (kromě jednoho, který vám taky zrecenzuju), protože mě všechny hrozně vysušují. Od teď si kupuju jen sprchové krémy a jedním z oblíbených bude určitě tady tento.

Obal je průhledný, má objem 300ml a uzávěr bytelný a dobře se otevírá i zavírá. Krém obsahuje cenný vitamín E a B5, což je pro pokožku určitě také plus. Má mléčně oranžovou barvu a je celkem dost tekutý. To je asi jediná věc, co mě trochu mrzí, protože kdyby byl hustější, líp by se s ním manipulovalo. Já se totiž nemiju houbičkou ale normálně rukama, takže občas steče trocha do vany, což je škoda.

Tak to je vše. Mějte se krásně a těšte se na další článek :-). Vaše Mi.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář :)