neděle 13. července 2014

Summer shower: Bione Cannabis šampon proti lupům

Tak a máme tu první článek z "rubriky" Summer shower. Dnes bych ráda mluvila o skvělém šamponu od Bione, který používám už delší dobu a dost mi vyhovuje.
 

Bione je značka přírodní kosmetiky, která je navíc česká, což se mně osobně líbí. Zatím jsem zkoušela pouze dva výrobky od této značky a oba jsou perfektní. Mají velmi široký sortiment a vyberete si zde snad celou kosmetickou výbavu, co se péče týče. Od krémů na pleť, ruce, tělo, po šampony, kondicionéry, masky, až po micelární vodu.

Dlouho jsem vybírala, kterou variantu šamponu si koupit. Bohužel, v drogerii, ve kterém nakupuji, nemají úplně celý sortiment, i když výběr mají velký. Rozmýšlela jsem se mezi šamponem na objem a tímto proti lupům a Cannabis nakonec vyhrál. S lupy jsem nikdy moc velký problém nemívala, a když ano, bylo to zapříčiněno šamponem. Poslední dobou se mi ale začaly dělat hodně malé šupinky ve velkém množství a já jsem pátrala, čím by to tak mohlo být. A moc dlouho mně to pátrání naštěstí nezabralo. Na jednom blogu, který se zabývá převážně přírodní kosmetikou (Lištička), a který ráda sleduju, se objevilo několik článků na toto téma. A viník mých problémů byl celkem jasný. Sodium laurenth sulfate. Tak kvůli tomuhle sajratíkovi jsem měla hlavu jak posypanou cukrem a svěděla jako při návštěvě milionů breberek. Z toho, co jsem se dočetla, mi vyplynulo, že tato látka se přidává do šamponů, aby pořádně pěnily. Jako já to chápu, protože já pokud šampon nepění, tak si přijdu, jak kdybych si tu hlavu vůbec neumyla, ale kvůli tomu pocitu se ráda husté pěny zbavím, a pokud uvidím, že šampon myje i bez pěnění, nemám problém. Tato látka se totiž přidává i do saponátů a umývat si vlasy "Jarem" opravdu nechci.

Tak jsem se rozhodla, že vyzkouším jeden z jejích oblíbených šamponů a volba padla na Alterra šampon s granátovým jablkem. Jako...nebyl špatný, to ne. Krásně (přenádherně) voněl, vlasy mi udělal krásné, hebké a celkem mi i pomohl s mými problémy. Pak se ale na Lištičce objevil další příspěvek, ve kterém jsem si přečetla o dalším sulfátu a to o Sodium coco sulfate. No prý je to na stejné brdo, jako ten předchozí, akorát je to jinak pojmenované. Tak jsem si řekla stop! Jdu do ještě více přírodních šamponů. Jako neberte to špatně, nechci nadávat na Alterrácký šampon to v žádném případě, je skvělý a klidně si ho zase někdy koupím znovu, ale přece jen jsem chtěla vyzkoušet skoro čistou přírodu.

A tu jsem našla v tomhle šamponu. Bez SLS, SLES (Laurethsulfát sodný), bez ropných produktů, bez silikonů, parabenů a dráždivých parfémů. Jó tak na to já slyším. Navíc ta vůně mi byla asi nejpříjemnější z těch všech. Ovšem dalo by se zvyknout i na takové, co voněly po pivu. Takže vůně je velice jemná, skoro nic necítíte, je celkem svěží (no jo, já a popisování vůní). Šampon má přímo pivní barvu a konzistenci jako každý jiný čirý šampon.

Ten krokodýlek je úžasný :-)
 A teď konečně k účinkům. Po prvním umytí jsem měla pocit, jako bych ještě nikdy neměla tak moc umyté vlasy, jako jsem měla po tomto šamponu. Opravdu mě přímo drhly, jak z nich byla všechna špína pryč. Jak to u přírodních šamponů bývá, nebudete z nich mít vlasy, jako z reklaby na šampony Nivea s miliony diamantů, ale mně to nevadí. Necuckatí se, nedělají neplechu, po uschnutí neelektrizují, ani se nekrepatí. Po svědění ani stopy, ale posypka na hlavě mi zůstala pořád stejná. No po prvním použití nemůžu čekat zázraky. Ty se však dostavily asi dva týdny potom. Jop, hlava skoro čistá, žádné svědění a trošku se mi zlepšila kvalita vlasů (u konečků ne, ty mám zničené...to mi připomíná, že se musím už konečně ostřihat). No prostě jsem fakt vidět (cítit) rozdíl, když použiju jakýkoli jiný šampon než tento. Okamžitě se mi lupy a svědění vrátí.

Podle mně velmi hezké složení


Zkrátka a dobře. Tohle bych zařadila do sekce svatých grálů. Sice to nevyzmizíkovalo lupy úplně, ale zatím nejlepší výsledek a navíc je to skoro čistá (v tom složení se zas tak nevyznám, ale myslím, že maličko chemie tam bude) příroda. Vlasy mi po něm vydrží ve slušném stavu skoro tři dny, což je celkem zázrak. Za nějakých 68Kč (ceny se mohou lišit) je to paráda a nějaký Head and shoulders se může jít zahrabat...a to hodně hluboko. Balení je taky netradiční. 260ml asi nikde jinde na etiketě neuvidíte. Nemám co dodat. Pecka.

Uf. Snad se už příště nebudu tak rozepisovat :-D. Mějte se zatím krásně a třeba mi můžete napsat, jaký šampon je váš favorit. Budu ráda za každý komentář. Vaše (velmi rozkecaná) Mi.

1 komentář:

  1. Ten nevypadá špatně. Já teda bohužel s šampóny proti lupům nemám moc dobré zkušenosti. Některé nefungovaly vůbec, jiné chvíli ano a pak se lupy zase vrátily. Nakonec mi kamarádka dala ale tip ať zkusím vlasový peeling, že právě to jí pomohlo. Tak jsem si podle tohoto srovnání jeden vybrala a musím říct, že jsem teda ani trochu nečekala, že to zafunguje tak dobře.

    OdpovědětVymazat

Budu ráda za každý komentář :)