středa 23. července 2014

Summer shower: Dermacol Aroma rituals energizing shower gel

Dnes to bude zase o sprcháči. Ony jsou prostě někdy dny, kdy si tu sprchu chci fakt užít a právě pro takové dny je jako stvořený sprcháč od Dermacolu. Jejich sprcháče z řady Aroma rituals jsou v blogerském světě hodně profláklé a tak se o něm nebudu sálodlouze rozepisovat.





Vezmu to tedy hodně zkrátka. Je to obyčejný sprcháč s neobyčejnou vůní. Vůní, kterou bych si nejradši naplnila celou vanu a ponořila se do ní. Prostě třešně. Nebo spíš třešňová kofola. Nádhera! Co mu ale musím vytknout je, že mě vysušuje, ale není to taková hrůza. Co víc prostě říct o sprcháči. Umyje, navoní, vůně vydrží dlouho jak na mě, tak v koupelně. Jo a s tím energizováním to berte s rezervou. Vůně nabudí jen maličko. Cena je teda trochu vyšší na můj vkus. Kolem 150Kč.

Dneska to bylo hodně krátké, ale zato výstižné. Bohužel poslední dobou nějak nemám náladu na psaní. Něco začnu psát a pak to stejně celé vymažu, protože mi to přijde jako snůška keců bez hlavy a paty. Taky se vám to někdy stává? Budu ráda, když napíšete, co třeba v takových případech děláte, kde sháníte inspiraci.
Těšim se příště. Vaše Mi.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za každý komentář :)